niels266

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte dekking Postcode 9203 e.o

Ik had altijd een prima dekking thuis, zowel binnen als buiten volledig aantal punten 3G op mijn Samsung galaxy s2 en later iPhone 5. Laatste tijd is de dekking zwaar waardeloos (binnen & buiten). Ik heb vaak een enkele stip 1G en die GPRS verbinding valt zelfs regelmatig weg waardoor gesprekken regelmatig onderbroken worden. De dekkingskaart geeft voor dit gebied de vlotste 3G snelheid aan, ik merk hier totaal niks meer van.

Met vriendelijke groet.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi niels266,

Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Sinds wanneer heb je hier last van? Is de simkaart wel al vervangen door een nano-simkaart of is je simkaart geknipt? Wil je ook de letters van de postcode vermelden? Dan kan ik het specifieker voor je opzoeken.
niels266
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik beschik gewoon over een nanosim inderdaad.
Het betreft postcode 9203SH/SR en omgeving.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dankje. Er zijn daar op dit moment geen problemen bekend, ik vind niet echt (recente) andere klachten over deze postcode en volgens de metingen die ik over die postcode heb zou de dekking nog steeds prima moeten zijn.

Wil niet zeggen dat er niets aan de hand is natuurlijk, maar ik heb nog wat te weinig details om een onderzoek aan te vragen naar deze postcode. Zou je de stappen die je hier vindt eens willen doorlopen? http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Dan hebben we als het goed is wel genoeg details 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic