Gil

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht ontvangst

Ik heb al een tijd niet al te beste verbinding zodra ik mijn voordeur uitga. Hij verspringt ook regelmatig van 3G naar H naar dan weer H+ of E (?). M.a.w. internetten op mijn Galaxy S3 is geen pretje. Ik woon in Den Haag (2513TL) en je zou toch verwachten van een provider als Vodafone dat het beter geregeld is. Heb mij laten vertellen dat een andere SIM kaart weleens de oplossing zou kunnen zijn. Dat zou ik best wel willen proberen maar daar zullen wel weer kosten aan verbonden zijn.
4 Reacties 4
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Gil,

Ik heb de dekking voor je nagekeken. Deze zou optimaal moeten zijn. Om het een en ander te testen kun je inderdaad je simkaart eens vervangen. De eerste simwissel is gratis 🙂 De snelste manier is om de simkaart in een Vodafone winkel te halen. Mijn collega's kunnen de simkaart ook direct activeren. Neem wel je ID-kaart mee.
Gil
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Linda,
 
Ik ga dat dan maar gelijk proberen want als ik ergens moet wachten (wachtkamer fysio, schoolplein kids ;)) dan wil ik wel kunnen surfen maar dat is nu gewoonweg niet te doen. Ik hou je op de hoogte.
 
Met vriendelijke groet,
 
Gilbert.
Gil
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Linda,
 
De nieuwe SIM kaart zit er inmiddels in en het zag er vooralsnog naar uit er een verbetering was. Vanmiddag komt de echte test en dat is als ik mijn zoontje van school ga halen want daar was de verbinding op z'n zachts gezegd dramatisch. Uitslag volgt later vandaag 😄
 
Met vriendelijke groet,
 
Gilbert.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Gilbert,

Hopelijk is het probleem opgelost. We horen het graag 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic