iens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht tot geen bereik in 'Gooi en Vechtstreek

Beste mensen, uit naam van alle Vodafone gebruikers uit de regio gooi en vechtstreek en in het bijzonder met de postcode 1244 PP, wil ik een heel vriendelijk doch zeer dringend verzoek indienen om de dekking van het mobiele netwerk in onze regio te verbeteren. Momenteel is het onmogelijk om normaal een gesprek te voeren laat staan bereikbaar te zijn. Wat kunnen wij doen om jullie zover te krijgen dat dit stukje randstad volwaardig kan meedraaien in deze mobiele maatschappij? Een hartelijke groet, iens boswijk :@:mansad
 
4 Reacties 4
NB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo.
Niet alleen bij jullie hoor.
Zelfs in een stad als Amersfoort presteert Vodafone ver beneden peil!!!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey iens,

Het klopt inderdaad dat de 3G dekking op postcode 1244 PP niet optimaal is maar het is niet zo eenvoudig om zomaar een nieuwe mast te plaatsen op een locatie. We zijn in die gevallen namelijk ook afhankelijk van vergunningen en toestemmingen. Het is dus niet zo eenvoudig om zomaar de dekking op een bepaalde plek te verbeteren. Ik begrijp dat dit vervelend is maar ik kan dit proces niet versnellen.

Ik zou je ook willen adviseren om je toestel eens handmatig op 2G in te stellen. Op die manier zul je toch verbetering moeten merken qua signaal.
iens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste maartje dat hebben we al geprobeerd maar dat geeft geen verbetering. plus dat je dan geen whatsapp of sms meer kan ontvangen. Eigenlijk adviseer je dus om over te stappen naar jullie concurrent kpn want die heeft hier wel een mast op de kerk mogen plaatsen... groet, iens
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi iens,

Ook als je verbonden bent met het 2G netwerk zou je nog gewoon moeten kunnen internetten. Kun je aangeven of je deze problemen binnen of buitenshuis ondervindt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic