zamboni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht of geen internet

Dit probleem heb ik ook met mijn Iphone 4 gehad. Inmiddels heb ik een Iphone 4s. Dacht ik van het probleem af te zijn maar helaas.
Concreet heb ik vaak een slechte verbinding terwijl ik vol 3G bereik heb. Daarbij gebeurt het ook wel dat 3G spontaan wegvalt en hij dan of op GPRS zit of helemaal geen internet meer heeft.
 
Ik heb een Netwerkradar app geinstalleerd en inmiddels stuk of 50 scans gedaan vanuit verschillende plaatsen maar daar zie ik constant eigenlijk wat ik zelf ook al wist en dat is dat mijn verbinding gewoon heel slecht is. Of Vodafone verder iets met mijn rapportjes doet dat weet ik niet (ga ik niet van uit) maar geeft wel aan dat er structureel iets fout is.
 
Mijn vriendin heeft ook een Iphone 4s en heb het geprobeerd met haar toestel maar daar dezelfde klacht.
Overigens heeft zij KPN en heeft ze nergens last van. Heeft verder geen storingen met haar 3G verbinding.
 
Op Google las ik dat ik niet de enige was met dit probleem. En dat er meerdere Vodafone klanten zijn die hier last van hebben.
 
Mijn vraag is daarom of Vodafone nou iets gevonden heeft om dit op te lossen want dit is super frustrerend omdat als je net even wat wil opzoeken er op dat moment geen internet is of deze super traag is.
 
Gr. Ivan
1 Reactie 1
omerrecep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook een iphone 4 en heb ook bijna geen netwerk. heel af en toe werkt het maar meestal niet.
 
VODAFONE doe hier iets aan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic