Beste
@Othman ,
Ik snap dat keus 2 voor de hand ligt. Ik vind persoonlijk zelf de signaalplus ook een nood-oplossing. Maar het is nu eenmaal niet anders. Tegenwoordig wil iedereen de gas rekening laag hebben. dus neemt extra sterk geisoleerde ramen.
Vroeger waren ramen het punt waar het signaal makkelijk het huis binnen kon, waardoor je goed bereik hebt. Tegenwoordig met de H+++++++ ramen, is die ingang goed afgesloten.
Maar ik zou u even 2 adviezen geven:
1. Stel u heeft 24 maand een abonnoment. Stel vodafone is 4 euro in de maand goedkoper. 24 x 4 = 96 euro. Dan heb je al 11 euro winst als u de signaalplus oplossing kiest.
2. Koop eerst een simkaart (prepaid) van de nieuwe provider, en test die binnen u huis. Zo komt u nooit meer voor ongewenste verassingen te staan. Ook kan u een vriend met een andere provider even uitnodigen voor een biertje/wijntje of fris. En het dan even testen, dat is nog goedkoper.
Zelf heb ik de tijd er nog niet voor gehad, maar het schijnt dat je hele leuke oplossingen kan maken om je signaal te verbeteren.
Bijvoorbeeld een standaard van een cola blikje.
http://www.youtube.com/watch?v=2tZbakp5ESIHet is misschien wat onnozel dat dit nodig is, maarja. Het is wel een leuk sterk verhaal, dat je dat gemaakt hebt als je vrienden vragen waarom je telefoon in een cola blikje in de vensterbank staat