Renske23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht/geen bereik 7872

Eigenlijk al jaren slecht of geen bereik op postcode 7872 Valthe. Vragen al tijden of er ook een mast kan komen, maar er gebeurt niks.
Word met de dag slechter en ben niet de enige bij ons in Valthe.
1 streepje ontvangst is veel om te bellen. Met regelmaat wordt de verbinding verbroken en dat is zeer genant als je met je baas of klanten belt. Zeg ook altijd, ik bel met Vodafone, dus bagger ontvangst.
Internet, nog nooit 3G gehad, laat staan straks 4G. Enige wat ik heb is een E of O geen internet.
Ik betaal net zoveel als een ander en wil ook graag net zoveel gebruik van kunnen maken.
Wat gaat Vodafone hiertegen doen?
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Renske23, dat klinkt niet goed. We kunnen helaas niet overal 3G dekking garanderen. In dit geval kan SignaalPlus een oplossing bieden. Daarmee kun je de dekking op een specifieke locatie verbeteren. Kijk eens voor meer informatie op de volgende pagina: http://voda.fo/ne/6xn7y.
Renske23
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat kan wel kloppen, maar Vodafone heeft bij ons niet eens een mast staan en ze doen er ook niet zoveel aan. Ben bang dat ze denken "ach het is maar een klein dorpje" waarom zoveel moeite doen. Maar ik betaal net zoveel voor een abbonement als iemand die wel 3G heeft en straks 4G. Ik heb de meeste tijd van de dag helemaal geen internet. Als ik geen wifi had dan kan ik niet eens mijn mail lezen. 
Dus daarom mijn vraag aan Vodafone, doe ook eens wat aan het bereik in een wat kleiner dorp. Ook deze inwoners hebben net zoveel recht op goed ontvangst dan ieder andere Nederlander.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik begrijp je punt en we blijven natuurlijk continu bezig met het verbeteren van ons netwerk. Zoals gezegd kunnen we niet overal 3G dekking garanderen en/of een mast plaatsen. Vandaar de oplossing SignaalPlus. Uiteraard is dit niet de ideale oplossing, maar het werkt wel. In ieder geval bedankt voor het begrip.
Renske23
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is toch belachelijk.. Moet ik een apparaat kopen van € 70 om bereik te hebben. En dan ook nog meenemen als ik naar mijn ouders ga? Die hebben ook geen of nauwelijks bereik met Vodafone. Bij mijn zusje heb ik helemaal geen bereik, dus dan ook maar of ze een stopcontact over hebben, omdat Vodafone niet bereikbaar is? Ik betaal me rot aan abonnements kosten waarvan ik meer dan de helft niet eens kan opmaken omdat ik geen bereik heb.
Denk dat de inwoners van Valthe er maar eens over na moeten denken om over te stappen naar een andere Provider als Vodafone niets voor hun klanten willen doen! Of net als Ter-Apel maar eens de krant erbij moet halen, dan krijgen ze ineens wel een mast.
Echt te zot. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic