SjoerdISM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik 4061 AT

Geachte Heer/Mevrouw,

Een van onze interne gebruikers heeft thuis erg slecht bereik, mist daardoor vaak gesprekken en valt vaak weg tijdens deze gesprekken. Postcode gebied is 4061 AT.

Meerdere dingen zijn al uitgeprobeerd zoals een simwissel en het omschakelen van 3G naar 2G maar dit maakte allebei niets uit.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hiervoor zou je even contact op moeten nemen met de contactpersoon/accountmanager die jullie normaal helpt bij de zakelijke contracten. Via het forum kan ik op dat vlak helaas niks voor je betekenen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Sjoerd,

Welkom op het forum!

Ik zie dat er op die locatie inderdaad een slecht 3g bereik is, 2g zou beter moeten zijn.
Uit je verhaal begrijp ik dat het voor die gebruiker weinig verschil maakt.
Wellicht is signaal plus een oplossing? Deze dient dan geregistreerd te worden op het adres van het bedrijf (neem aan dat het om een bedrijfstoestel gaat?). Maar het kan wel gewoon op die locatie neergezet worden.

SjoerdISM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Arina,

Dankje, het gaat inderdaad om een bedrijfstoestel. De switch naar 2G maakt inderdaad niets uit. Kunnen jullie de signaalplus nog tegen een gereduceerd tarief voor ons aanbieden?

Alvast bedankt,

Sjoerd
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hiervoor zou je even contact op moeten nemen met de contactpersoon/accountmanager die jullie normaal helpt bij de zakelijke contracten. Via het forum kan ik op dat vlak helaas niks voor je betekenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic