nickienick schreef:Hi Nickienick,
Als sinds afsluiten van mijn contract heb ik in mijn omgeving last van zeer slecht bereik (2G) en geen 3G dekking.
Na enkele weken dat mijn abonnement in ging en paar keer contact met de klantenserivce is mij een korting aangeboden. Hiermee ben ik akkoord gegaan ivm. thuis wifi en veel gebruik op het werk. Bij deze afspraak werd gemeld dat wanneer er verbetering zou zijn in het netwerk (extra masten worden geplaatst) de korting zou stoppen. Al een jaar heb ik hetzelfde probleem, moet bellen bij het raam en versta mensen dan alsnog slecht. Afgelopen maand kwam er plotseling zonder enige bericht een rekening zonder korting binnen. De korting was afgelopen bleek na navraag omdat er extra masten waren geplaatst en de dekking volgens Vodafone nu beter zou zijn. In mijn scherm staat momenteel (iPhone 5 iOS7 incl. carrier update) "Geen service". Mijn vriendin heeft KPN, 3G 5 streepjes. Toestellen hebben we uitgewisseld, daar ligt het niet aan, mast staat midden in het dorp, stuk hier vandaan en zorgt hier dus voor geen enkele verbetering. Waar gaat het mis bij Vodafone? Komen jullie zelf hier in de buurt even testen en de dekkingskaart en meting herzien? In het hele dorp is het een drama bij ieder restaurant of winkel als je even wilt bellen of een foto wilt versturen etc. heb ik maximaal GPRS of EDGE dekking, waarvan de laatste vaak helemaal niet werkt. Lijkt me niet dat dit de € 50 per maand waard is die jullie elke maand wel incasseren...? Meer mensen die dit ervaren?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.