Misterlucky96

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen Gear Fit bij abonnement Vodafone categorie E

Hallo,

Ik heb een abonnement genomen via The Phone House bij Vodafone, nu had ik gelezen dat ik een Gear Fit kon aanvragen omdat ik een Categorie E abonnement heb.
Ik heb deze aangevraagd, maar kreeg een mailtje van Samsung dat mijn Imei code niet geldig is voor deze actie omdat ik een abonnement heb genomen bij The Phone House...
Is toch apart? ik heb eigenijk gewoon een abonnement bij Vodafone?
Wat vinden jullie? heb ik gewoon recht op de Gear Fit?

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Misterlucky96 ,

Ik zie dat als je naar de promotie site gaat over de GearFit met Galaxy S5 dat The Phone House er niet tussen staat. Is de IMEI code wel goed ingevuld? Een foutje en dat wordt namelijk fout gerekend. Is het ook en abonnement dat vanaf €54,- euro is onder dat bedrag telt niet mee.

Helaas gaat de actie wel via Samsung daarom beslissen zij uiteindelijk of je er wel recht op hebt of niet.
Misterlucky96
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hem ook via the Phone House besteld, en samsung zegt dat als ik hem bij The Phone House heb besteld dat ik hem dan niet krijg.

Maar Vodafone staat er wel tussen, en daar heb ik mijn Abonnement lopen.. Dus ik vind dat ik hem gewoon hoor te krijgen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Misterlucky96 ,

Dat begrijp ik zeker van je maar Samsung vermeld dus dat de actie niet via The Phone House wordt ondersteund ik zie ook op de site van The Phone House er geen info over staan. En ja je hebt inderdaad gekozen voor en Vodafone abonnement. Je abonnement moet zeker vanaf de €54,- euro lopen voordat je kunt meedoen met de actie zo niet geldt deze niet hierover is en tijdje geleden ook en andere Topic over gegaan.

Uiteindelijk zoals ik zij gaat de actie via Samsung dat dus inhoud of zij het accepteren of niet, ik kan er tevergeefs niets aan doen :(.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hi @Misterlucky96 & @SamsungExpert
Het klopt inderdaad dat aan de actie bepaalde voorwaarden gesteld zijn. Eentje daarvan is dat je het abonnement moet afsluiten in een deelnemende winkel(keten). Natuurlijk zijn we hartstikke blij dat je (weer) voor ons hebt gekozen. Jammer hoor dat dat van tevoren niet duidelijk was. Er loopt een spel waarbij je een Gear Fit kunt winnen. Geen garantie maar niet geschoten altijd mis toch? Ik wens je in ieder geval succes:p
Daniëlle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de samsung ook onlangs gehaald en ga normaal ook naar phone house, daar werd mij duidelijk verteld dat die actie in hun winkel niet geld dus ben ik even naar de overkant gelopen bij de vodafone winkel en daar kon ik wel deelnemen aan de actie.
Ik vind het wel slecht dat er niet goed geinformeerd word over dat je de fit niet gelijk mee krijgt (snap het idee erachter maar toch) en in de winkel werd mij verteld dat ik de fit binnen zo'n twee weken zou krijgen en via internet is dat dus 6 a 8 weken. Ook ik heb een E abbo en zou hem gewoon krijgen dus daar ligt het niet aan (anders ziet vodafone zeer spoedig alle aankopen die ik gedaan heb terug komen)
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @Daniëlle

Heb je de Gear Fit wel besteld via de website van Samsung? En heb je daarvan ook een bevestiging gekregen? Als dat het geval is dan heb je er gewoon recht op en dan zorgen zij ervoor dat de Gear Fit jouw kant op komt! Het duurt inderdaad ongeveer 6-8 weken in verband met de populariteit. Als je het pakketje eerder in huis hebt kan het alleen maar meevallen toch? 😄
Daniëlle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb via de samsung website besteld en kreeg een mail of ik erdoor zou komen en als dat het dan 6 tot 8 weken zou duren. Nog even geduld dus 😉
sven123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Danielle,

Ik ondervind het zelfde probleem, ik heb hier al talloze keren over gebeld en zowel samsung als phonehouse heeft mij belooft dat het goed zou komen. Volgende week beginnen ze met versturen, ik hoop voor ons alle dat hij er bij zit :).

Groetjes,

Sven
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sven123 ,

Hopelijk is dit voor je het geval. Zo niet neem nog eens contact op met Samsung.
Als je de GearFit thuis hebt in ieder geval veel fitness plezier ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic