Gogh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds overstap van Vodafone naar T mobile onbereikbaar voor Vodafone nummers

Sinds een maand heb ik geregeld dat mijn zoontje overgestapt is van Vodafone naar T mobile met nummerbehoud. Nu blijkt dat hij niet meer gebeld kan worden door mensen met een Vodafone nummer, waaronder ook ik (vader) en zijn broer. Iedereen met een Vodafone abonnement die hem bellen, krijgen te horen dat het nummer niet in gebruik is. Bellen naar hem vanaf een andere provider is geen probleem. Er lijkt iets niet goed gegaan te zijn bij het omzetten. Graag een oplossing.

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gogh 
Hmm, dat is natuurlijk heel vervelend. Heeft TM ook al een reset geplaatst op hun netwerk met zijn nummer? Ik had het toen ik over ging van TM naar Vodafone en toen was een reset bij Vodafone voldoende en werkte het weer. Misschien is het andersom ook het geval? Je kunt het altijd even vragen natuurlijk. (weet dat andere nummers wel werken, maar dat was toen bij mij ook zo en het ging goed, daarom mijn info)

In die tijd staat je bericht in ieder geval hier op de Community en kan een Vodafone Community medewerker je bericht lezen en je daar verder mee helpen. Duurt het te lang, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Kan me voorstellen dat wachten nu beetje lang duurt en je het snel opgelost wilt hebben.

Succes in ieder geval, laat nog even weten of het is opgelost en hoe het is gedaan.

Gogh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kwam bij zowel tmobile als Vodafone niet verder. Maar dan ga ik om een reset door t mobile vragen. Bedankt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Gogh wrote:

Ik kwam bij zowel tmobile als Vodafone niet verder. Maar dan ga ik om een reset door t mobile vragen. Bedankt

Nou ja, je hebt hier je bericht nu ook geplaatst, dus dan kunnen ze er bij Vodafone ook iets aan doen. Echter, een Vodafone Community medewerker moet alles aflopen hier op de community dus het kan zijn dat het iets langer duurt voor je antwoord krijgt. Je zou natuurlijk ook gewoon de klantenservice van Vodafone nog even kunnen benaderen voor een reset van het nummer! Zou ik zo ie zo even doen 🙂

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

@Gogh 

Heeft de reset van T-Mobile geholpen of kunnen wij nog iets voor je betekenen hierin? 

Gogh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon helaas niet, Vodafone verwijst naar Tmobile en T mobile naar Vodafone. Per saldo gebeurt er niets. Trieste zaak.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Gogh wrote:

@Sharon helaas niet, Vodafone verwijst naar Tmobile en T mobile naar Vodafone. Per saldo gebeurt er niets. Trieste zaak.

Jeetje zeg, wat een gedoe. 
Dan maar hopen dat @Sharon iets voor je kan doen. Even wachten maar tot ze je bericht heeft gezien. Alvast een fijn weekend en hoop dat ze het snel voor je oplossen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval dient er een onderzoek aangemaakt te worden bij de huidige provider betreft nummerportering. 
Hierin dient aangegeven te worden dat sinds de portering het niet mogelijk is om bepaalde nummers te bellen.
Hierin dienen ook voorbeelden in te komen met datum en tijdstip @Gogh @Energieboy 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is er inmiddels een onderzoek aangemaakt @Gogh?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic