Elvie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afchrijfdatum

Kan ik zelf kiezen wanneer de abonnement kosten worden afgeschreven 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker! Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ook ik hoor ik graag rond welke datum de incasso mag plaats vinden @Elvie 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Elvie 
Een jaar geleden schreef ik dit nog op de Community:
Dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten

Via de Community is dit niet mogelijk want dit gaat over privacy info en daar kunnen klanten zo ie zo niet bij en ook de moderatoren zijn gebonden aan regeltjes  Succes en laat nog even weten of het is gelukt .

Toen was het nog te regelen en ik hoop nu ook nog. Dus even bellen of een chat starten met Vodafone Klantenservice! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt met de incasso aanpassen @Elvie? Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag. Ik kan ook voor je kijken naar de incasso datum.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Steven wrote:

Is het inmiddels gelukt met de incasso aanpassen @Elvie? Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag. Ik kan ook voor je kijken naar de incasso datum.

Fijn dat je weer terug bent van vakantie. Dan is denk ik de TS sneller af als ze het je doorgeeft en dat jij even kan kijken. Maar misschien is het al aangepast. Hoop dat @Elvie nog even een update geeft 

Elvie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Steven,

Nee het is nog niet gelukt ! 

Het zou fijn zijn als je er even naar kunt kijken ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker! Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ook ik hoor ik graag rond welke datum de incasso mag plaats vinden @Elvie 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb geen reactie meer ontvangen op mijn bericht (prive) @Elvie 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Omdat ik geen privébericht of reactie heb ontvangen, heb ik het topic gesloten @Elvie 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic