Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Sinds maanden geen netwerk bereik in huis

Beste Vodafone,

De netwerken worden steeds beter en sneller, maar binnen in ons huis wordt het dramatisch slechter. We hadden een Femtocell ondersteuning, maar die is uitgefaseerd, daarna is het even goed gegaan, maar nu sinds paar maanden, ook al staan ramen open, bereik echt slecht.

Heb helaas ook een minder bericht privé omstandigheden gemist en dit was even de druppel, dat als er een overlijden is, je niet bereikbaar bent.

Ik hoop dat de Netwerk crew of iets aan gedaan kan worden, want het is echt vervelend.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb even de dekking gecontroleerd en zie dat er wel storingen en werkzaamheden zijn geweest tot en met begin juli. Maar dat is allemaal verholpen. Ik zie op dit moment geen storing plaats vinden.
Kun je eens aan het einde van de network check een onderzoek aan maken?
Daarin aangeven sinds wanneer het speelt en wat je ervaart Dave-?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ai, dat klinkt niet goed Dave-!
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode en gecondoleerd! Kan mij voorstellen dat je er dan klaar mee bent.
Heb je de stappen doorlopen via de network check?

In huis kun je gebruik maken van bellen over Wi-fi.
Hierdoor ben je via het WiFi netwerk bereikbaar. Had je deze optie ook al geprobeerd?
https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/bellen-over-wifi-en-4g-volte-vowifi-274646

In huis kunnen wij helaas geen 100% dekking garanderen. Dit heeft te maken met de omgeving, de materialen waarmee het huis gebouwd is, waar de mast staat etc.
Hierdoor kan de dekking minder zijn.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dave-
Jeetje, dat is wel heel erg vervelend natuurlijk. Niet bereikbaar zijn als je zo'n bericht binnen moet krijgen. Uiteraard bij deze gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Doe het rustig aan en je weet je SE collega's (bij Ziggo community) altijd te vinden, mocht je dingen van je af willen schrijven.

Sterkte Dave- !
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Steven de stappen zekers ondernomen en we bellen altijd al via Wifi en niet over 4G, ook de link geraadpleegd en goed ingesteld. Maar sinds enkele maanden en nu al een paar dagen is het Netwerk echt gewoon foetsie. Bellen is nauwelijks mogelijk want je hoort de helft niet, of met Hakken en stoten, zelfs als je buiten staat. Het is jammer dat Vodafone niet iets heeft wat er met de Modems van Ziggo gecombineerd kan worden via het Eurodocis systeem.

Ik weet ook Vodafone doet hun uiterste best en ik geef het alleen aan dat dit echt super vervelend is, maar ik blijf me provider wel trouw. Maar is er niet ergens iets op te lossen.

Steven en Energieboy dank je wel voor de sterkte wensen en dat zal ik doorgeven aan familie, en tuurlijk weet ik de community zo te vinden en wil dit gewoon prive kunnen behouden en moest dit even zo neerzetten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb even de dekking gecontroleerd en zie dat er wel storingen en werkzaamheden zijn geweest tot en met begin juli. Maar dat is allemaal verholpen. Ik zie op dit moment geen storing plaats vinden.
Kun je eens aan het einde van de network check een onderzoek aan maken?
Daarin aangeven sinds wanneer het speelt en wat je ervaart Dave-?
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Steven dat ga ik meteen doen :blush:

Dekkingskaart geeft dit aan:
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Even netwerk check gedaan en ziet er goed uit.

zie bijlage
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, dan geef maar aan dat er geen storing is Dave-
Vervolgens kun je een onderzoek aanmaken in My Vodafone.
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Aanvraag/Probleem is verzonden en binnen 5 dagen krijgt u antwoord Vodafone

Dank je voor de super hulp weer op beide kanalen hier en PB :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic