Ik heb exact hetzelfde probleem, denk inderdaad dat iedere Vodafone-klant met een S5 en Android Marshmallow dit probleem heeft. Fijn dat ik na lang in het Engels Googlen eindelijk dit forum vond 🙂 Lijkt een uniek Nederlands probleem, over de grens nergens last van.
Blijft een slecht verhaal dat ik een telefoon koop bij Vodafone, met een Vodafone-abonnement en een Vodafone Android-versie en als dat niet goed werkt wordt gezegd: "Afwachten tot wanneer Samsung het oplost." T
en eerste test je een update voordat je hem pusht; de S5 is een heel veel verkocht toestel waar je toch zeker mee test. Ten tweede wijst het feit dat dit probleem zich alleen lijkt voor te doen bij Vodafone Nederland erop dat tenminste een deel van het probleem en mogelijk de oplossing in het netwerk zelf ligt. En ten derde informeer je je klanten die dit betreft, Vodafone weet precies welke van hun klanten een S5 gebruiken, en laat ze niet zelf zoeken naar een forumpje om te lezen dat het probleem bekend is.
Ik zal ook melding maken bij de klantenservice, hoe meer meldingen, hoe meer druk op een oplossing hoop ik.