Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Alles geblokkeerd! Alleen-lezen Opgelost

Ik werd gebeld door vodafone ivm hoge 0900 etcZe zouden dit blokkeb oke goed.Nu kan ik geen sms van whatsapp ontvangenGeen 06 bellenGeen klanten serviceNiet inloggen myvodafone melding uw mobiel numme...

Chabroersma door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 7 Likes

1098XB kan niet bellen of gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, 1098XB kan niet bellen of gebeld worden. Wel af en toe 4G (en snel ook!). Meerdere buren hebben er last van. Buiten deze zone kunnen we wel gewoon bellen of gebeld worden. Heb al meerd...

4G verbinding activeren na een toestelwijziging Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 3 maanden geleden een samsung galaxy note 4 aangeschaft. hiervoor had ik een iphone 5. Ik dacht dat ik automatisch weer gebruik kon maken van het 4G netwerk en dat hij dit ook deed. nu staat er...

Eerder verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Deze week heb ik met de racefiets een flinke klapper gemaakt, hierbij is mijn Xperia Z1 letterlijk gebroken.Nu mag ik toevallig over een week of 5 mijn abonnement verlengen en dus een nieuwe telefoon ...

Eenmalige 1GB. Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen Vodafone, Zojuist heb ik het limiet van mijn internetbundel bereikt daarom heb ik nu voor de eerste keer een eenmalige bundel aangevraagd via SMS om goedkoper uit te zijn aan het einde van...

Hogenkamp door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activeren simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond. Ik heb zojuist bij jullie in de winkel een nieuwe simkaart opgehaald omdat de medewerker vertelde dat dat problemen met me 4G dekking kon verbeteren. Mij was verteld dat mijn nieuwe simka...

Tegoed niet zichtbaar in My Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Hi! Ik deel het Vodafone account met mijn zoon, dus wij moeten beiden met dezelfde gegevens inloggen.Mijn eigen tegoed kan ik zien via de My Vodafone app, mijn zoon kan dit ook via zijn telefoon. Echt...

traag internet via 4G Alleen-lezen Onopgelost

ik heb al 2 maanden last van dit probleem.mijn klacht wordt steeds wel in behandeling genomen maar niet opgelost: nieuwe sim kaart, steunpunt voor in huis, het zal wel druk zijn op het net etc.Mijn kl...

Reits194 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Ik heb vanmorgen mijn nummer laten wijzigen in de Vodafone winkel en ze zeiden dat ik binnen een kwartier een berichtje zou krijgen met mijn nummer. Maar ik heb dat berichtje nog steeds niet en i...

murronb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd en nieuwe sim Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuist mn nieuwe telefoon gehad. Daar zat ook een micro simkaart bij. Hoe activeer ik deze? De simkaart in mn vorige mobiel doet het wel...

Ruud933 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag voicemail code Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben mijn voicemail code kwijt nu ik in frankrijk zit. Hoe kom ik aan een nieuwe code?GroetenSven

blastaway door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sony Xperia z3 Krom Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb sinds een aantal maanden de Z3 en ben vreselijk zuinig op het toestel nu wil het geval dat ik voor het werk naar zurich moest en merkte dat het toestel heet werd foto nemen app word afges...

weroc door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wel bellen, niet gebeld worden. Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

We hebben onze prepaid Samsung S2 opgewaardeerd en kunnen weer bellen. Echter, de telefoon kan niet gebeld worden. Op de telefoon die belt staat 'doorschakelen actief', maar deze hebben we allemaal ui...

4G traag Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Sinds enkele dagen gebben mijn vriendin en ik last van een trage 4G verbinding. Het simpelweg delen van een foto via whatsapp duurt al heel erg lang. Dit is overal en nergens, dus niet een speci...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Doe wat aan jullie service en bereikbaarheid! Alleen-lezen Onopgelost

het zou fijn zijn als jullie wat aan jullie service en bereikbaarheid doen, als ik contact met jullie wil opnemen is dat gewoon onmogelijk. Als ik bel via 1200, dan wordt er naar ongeveer 45 sec. elke...

Simlock op Nokia Lumia 520 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik heb een oude Nokia Lumia 520 prepaid, ik heb nu andere telefoon, dus deze heb ik al een tijdje niet gebruik.Nu wil ik deze weer gebruiken(met een andere simkaart van een andere provide...

Martin_nl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen