Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,069Oplossingen
  • 1,447Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan geen foto's uploaden op Instagram Alleen-lezen Opgelost

Ik kan sinds een tijdje geen foto's meer uploaden op instagram. Ik komt tot het verwerkingsscherm en daarna als ik op verwerken klik krijg ik een wit beeld en valt de app uit. Waarschijnlijk denken ju...

nienkeduis door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Facturen na februari nu in eens niet meer zichtbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben met de boekhouding bezig en wil de laatste factuur uitprinten.Maar ik kan deze niet meer inzien omdat de laatste factuur van februari 2015 is volgens my vodafone.Hoe kan ik nou de laatst...

hoekstra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One M9 slaat foto's niet meer goed op sinds software-update Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een HTC one m9 en sinds de laatste software update slaat hij mijn foto's niet meer goed op, het enige wat ik zie is een grijs scherm met een driehoek en een uitroep teken. Weet iemand wat ik mo...

Status klacht Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs het onderstaande bericht geplaatst, maar iemand heeft 'm op slot gezet in de veronderstelling dat het wel een ok antwoord was. Niet dus... Ook met referentienummer gaat het niet goed. E...

jjjwww door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Actie Samsung met Level Box actie Alleen-lezen Onopgelost

L.S. Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuwe Samsung s5 mini. Hierbij was er een actie waarbij je een gratis Level Box mini speaker zou ontvangen evenals een 32GB SD-kaart.Vandaag heb i...

Bart1982 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wou mijn prepaid kaart opwaarderen maar kreeg deze melding.Het mobiele nummer is niet geschikt voor opwaarderen. Graag wil ik nr weer gebruiken voor mijn dochter daarna als het goed gaat er ...

oxion door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbindingstime-out HTC one M8 Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Iemand ervaring met wifi problemen.Zodra ik thuis verbinding krijg via Wifi dan werken enkele apps niet meer.O.a. de standaard mail app (outlook werkt wel).Maar ook enkele bank apps soms kan ik...

Huawei P7 mic ruist Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort ruist de mic van mijn Huawei P7. Hierdoor kan ik niet bellen want de persoon aan de andere kant van lijn hoort alleen maar ruis. Mijn luidspreker doet het wel gewoon nog. Ben ik de enige me...

Wijziging storingen en werkzaamheden meldingen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal! Vanaf vandaag 30-3-2015 zullen alle storingen en werkzaamheden vermeld worden op onze website. Hier kun je je postcode invoeren. Klik vervolgens op het vergrootglas en zoom in. Je ziet...

Annabelle door Oud Community Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

Beschikbaarheid chat Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer is de chat weer beschikbaar? Ben nu ruim 1.5 maand verder en nog steeds geen medewerker beschikbaar. Geen zin in fb en twitter ivm privé gegevens.

Verplichte hardware bij Vodafone Thuis Alleen-lezen Onopgelost

Er is op dit moment ik de wereld van Triple Play veel te doen over verplichte hardware.Kabel/satelliet providers zijn b.v voor tv verplicht om een alternatief aan te bieden doormiddel van b.v een CI-M...

Call+ en Message+ stoppen per 1 augustus 2017 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/90hmbCall+ en Message+ zullen vanaf 1 augustus niet langer beschikbaar zijn, hoewel Android-gebruikers de app wel nog deels kunnen gebruiken. Voor iOS-gebruikers zal de app na 31 jul...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Bestaand (t-mobile) nummer porteren naar bestaand abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Is er een mogelijkheid om een nummer bij een t-mobile abonnement over te zetten naar een bestaand Vodafone Red abonnement? Nummer van het bestaande Vodafone abonnement mag dan wat mij betreft o...

Papieren rekening stoppen Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone klantenservice, Ik zie steeds via mijn app voorbij komen dat er 2,80 eenmalig in rekening wordt gebracht. Na heel veel gebel (leidde niet tot een oplossing) en vervolgens heel veel prob...

ato door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

*verwijderd idee* Alleen-lezen Onopgelost

*edit moderator* Bericht kan niet door de beugel. Dit is niet toegestaan op het forum.

Motorola Nexus 6 kopen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone mensen, Het is toch een beetje gek dat jullie voorop lopen met de techniek en aanbiedingen (verneem ik uit jullie reclames etc.), maar er geen mogelijkheid is om een Nexus 6 aan te scha...

Voordelen bij 't verlenging van 't abonnement?! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Er zou dus sprake zijn van voordelen voor bestaande klanten bij 't verlengen van 't abonnement. Weet iemand wat voor voordelen dit zijn? Geen aansluitingskosten meer betalen, dat snap ik ook we...

niet meer kunnen reageren op berichten Alleen-lezen Onopgelost

Heey, Ik heb bij bepaalde topics (zover ik weet die nog niet gesloten zijn) dat ik niet meer kan reageren. Ik heb dit probleem bij het topic http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Hoge-rekening-amp-...

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

S5 Mini: Mobiel internet valt om de paar minuten weg Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar weken heb ik een nieuwe Galaxy S5 Mini met dualsim. Deze bevat mijn privésim met 3G+ mobiel internet en een werksim die ik alleen voor bellen gebruik, beide sims zijn van Vodafone. Mijn...

Koborover door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen