RLJ

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds 4 dagen telkens geen verbinding

Hallo,

Ik heb even een account aangemaakt op dit forum, omdat ik de klantenservice niet kan bellen. Sinds afgelopen donderdag valt de verbinding van mijn mobiele telefoon telkens weg, ik kan dan geen smsen/telefoontjes ontvangen en zelf ook niet bellen. Bij de verbinding (bovenin het scherm) staat dan een rondje met een streep er doorheen. Na een tijdje komen er dan wel weer balkjes, die aangeven dat ik verbinding zou hebben. Maar dan kan ik alsnog niet bellen, "Emergency calls only", wordt er dan aangegeven.
Ik heb nooit eerder problemen met de verbinding gehad, heb sinds januari een abonnement. Ik heb momenteel nog genoeg belminuten, dus daar kan het niet aan liggen. Instellingen heb ik al bekeken, de network mode staat op GSM/WCDMA (Auto mode), maar als ik die naar GSM verander helpt het niets.

Kan iemand me vertellen hoe ik dat kan oplossen? Dat ik niet kan bellen is één ding, maar ik ben nu dus ook niet bereikbaar en kan de klantenservice nieteens bellen...

Alvast heel erg bedankt!
1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi RLJ, dat klinkt niet goed. Op welke postcode heb je deze problemen? Probeer ook je simkaart eens in een ander toestel om te testen of het probleem aan je toestel ligt. Door een andere simkaart in jouw toestel te testen kun je nagaan of het probleem wellicht in je simkaart ligt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic