DeKoning

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding/3G/Niet bereikbaar

Sinds afgelopen woensdag is er ook geen verbinding in de regio 3438 Nieuwegein.
3G is er niet en we zijn niet bereikbaar!
Na het opnieuw opstarten van het toestel komt het weer voor even terug. Na een goede 30 minuten valt alles weer uit!
Daarnaast kunnen we het toestel zo'n 2 x per dag opladen omdat de batterij volledig leeg is. Toestel is 2 maanden oud.
Is er een storing? Werkzaamheden?
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo DeKoning,

Onbereikbaar zijn is natuurlijk erg onhandig. Je geeft aan dat dit te maken heeft met met 3G bereik? Hoe is het signaal als je je toestel overzet naar 2G? Van welk toestel maak je eigenlijk gebruik? Staan er misschien App's open waardoor de batterij sneller leeg loopt?


DeKoning
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annabelle,
 
Bedankt voor je bericht. Echter met 2G gaat het net zo slecht.
Ik maak gebruik van de Samsung Galaxy SIII Mini.
Heb vanmorgen al telefonisch contact gehad met Vodafone. Men zou mij terug bellen.
 
Zodra ik in huis ben, gaat mijn telefoon over op de Wifi. Dat gaat prima. Zodra ik uit huis ben, is alles binnen een klein kwartiertje weg.
Ik zie wel meerdere meldingen staan op het Forum mbt dit probleem.
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi DeKoning, ik heb de dekking even gecontroleerd nav de laatste metingen die beschikbaar zijn. Volgens deze metingen is zowel de 3G als de 2G dekking op jouw postcode optimaal te noemen. Er zijn ook geen storingen bekend op dat postcodegebied momenteel. Ik wil je om die reden verzoeken om je simkaart en toestel eens te laten controleren in een Vodafone winkel. Zo kunnen we uitsluiten of de problemen vanuit de hardware ontstaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic