sjakie1979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds 2 weken klapperende 4G verbinding

Goedemiddag,

Mijn vrouw en ik hebben sinds een week of 2 een klapperende 4G verbinding.
Soms valt hij een paar uur terug naar H+, dan weer naar 3G en weer terug naar 4G.
Als je via de app speedtest doet zie je bedroevende resultaten van 4.66down, 2.54up en als je dan wel 4G hebt dan 14..48down, 7.28up dit zijn niet de snelheden die ik gewend ben op 2 februari van dit jaar had ik op dezelfde locatie nog 50.69down en 47,63up, dat zijn pas 4G(+) waardige snelheden.

Zij heeft een iphone 7 Plus, ik heb een Samsung Galaxy S7, aangezien we beide dit probleem hebben ga ik er niet vanuit dat het aan onze toestellen ligt.
Ik ben dit absoluut niet gewend, de afgelopen 12 maanden nooit problemen gehad, maar nu de laatste 2 weken wel.

Wij wonen in Zwaag (NH) postcode 1689HK

Wat is er aan de hand, is er een antenne defect of zo?
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi sjakie1979,

Dat klinkt niet best. Ik heb je postcode even gecheckt via de dekkingskaart, maar er zijn daar geen problemen met 4G.
Zou je onze Network Check eens willen doen? Dat gaat via de volgende link: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Via deze check kun je er stap voor stap achterkomen waar het probleem ligt. Mocht het daarna nog niet opgelost zijn, dan kun je bij één van de laatste stappen een case aan laten maken zodat de technische dienst ermee aan de slag gaat.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
sjakie1979 ervaar je op dit moment nog steeds problemen met het netwerk of is het inmiddels opgelost? We horen het graag van je.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic