stevandenbroek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Simonly abonnement misleidend

op 15 februari 2015 liep mijn oude 2 jaar VODAFONE contract af en heb toen telefonische contact op genomen met Vodafone Nederland. Daar vertelde ik dat het nog even duurde voordat ik mijn nieuwe telefoon kon kopen want ( Samsung S6 ) komt pas uit in april. Nou zeiden ze dat ik een simonly VODAFONE abonnement af kon sluiten en daarna na 2 maanden het abonnement gewoon kan oversluiten naar een vast 2 jaar VODAFONE abonnement. Nu heb ik mij Samsung S6 besteld bij Belsimpel met weer een 2 jaar Red VODAFONE abonnement, en nu blijkt dat mijn VODAFONE abonnement niet verlengt kan worden via een andere manier dan ALLEEN via de telefoon. Zelfs niet via een VODAFONE winkel... Dit is mij dus niet gecommuniceerd toen ik mij telefoon verlengde en vind ik dus ook een heel hele slechte zaak. Je kunt er toch vanuit gaan als je over VODAFONE praat dat je het ook over VODAFONE hebt. Anders had ik het ook natuurlijk nooit gedaan voor die 2,5 maand.
1 Reactie 1
omi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij is hetzelfde verhaaltje verkocht. Mijn abonnement verliep in Juli 2014 en ik werd gebeld om te verlengen. Ik wilde echter nog wachten op de iPhone 6. Mij werd ook verteld dat ik na 2 maanden makkelijk kon overstappen op een abonnement met toestel. Dit is echter niet zo makkelijk gegaan als beloofd. ik heb dit in een periode van 4 maanden 4 keer moeten aanvragen voordat er iets mee werd gedaan. Ik word niet goed op de hoogte gehouden van dit proces en ik kan niet via de website verlengen. Hierdoor betaal ik bijna net zoveel als een nieuwe klant van Vodafone terwijl ik al meer dan 10 jaar bij deze provider zit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic