meneerlesley

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox

Hallo, ik heb vorige maand Blok 400mb aangezet. Inmiddels heb ik mijn abonnement verlengt en heb nu voldoende data. Ik heb echter eerder deze maand de blok uit proberen tegen zetten waarna ik een foutmelding kreeg. Net weer geprobeerd, want morgen gaat er een nieuwe maand in en heb de blox helemaal niet meer nodig. Echter via my vodafone app en sms krijg ik steeds of een foutmelding of bericht om het later nog eens tegen proberen. Ik wil er niet nog een maand aan vastzitten. Gr lesley
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey meneerlesley,

Heb je de ewnmailge 400 mb er op gezet of de maandelijkse 400 mb.
De eenmailige 400 mb verdwijnt automatisch. De maandelijkse 400 mb dient er ech letterlijk een maand op te staan. Daarna kan deze pas verwijderd worden. Ik raad je anders aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen hem verwijderen voor je.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
meneerlesley

Ik wil je verzoeken om eerst de regels door te lezen voordat je een bericht plaatst:
    Gebruik éérst de zoekfunctie! Vind je geen topic over jouw onderwerp? Geef je topic dan een duidelijke titel. Dus NIET: “vraagje”, of “probleem” Beschrijf duidelijk wat er aan de hand is, en wat je zelf al hebt getest.
Aangezien je bericht niet geheel aan deze regels voldoet zal ik je topic sluiten. Mocht je nog problemen ervaren dan kun je gerust een nieuw topic aanmaken dat wel aan de regels voldoet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic