Hoi
tijnkoeleman Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je je Sim-kaart al eens in een ander toestel gestopt om te kijken wat die dan doet of een ander Sim-kaart in je telefoon om te zien wat die dan zegt?! Aan de hand daarvan kan je een beetje zien wat er aan de hand is en misschien constateren wat er eventueel aan de hand kan zijn. Je zou je Sim-kaart ook even kunnen schoon maken met een schone theedoek en weer terug kunnen stoppen en/of je telefoon uit- en weer aanzetten. Wil dit niet lukken dan kan je bij de instellingen, algemeen, je netwerkinstellingen herstellen.
Lukt het dan nog niet dan kan je het best even langs een Vodafone winkel of via de
klantenservice van Vodafone een nieuw Sim-kaartje aanvragen. Zie deze pagina hoe aan te vragen: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
Succes en laat even weten hoe het is afgelopen.