mariabelize

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone klant worden - gaat van alles fout en ik moet zelf erachter aan om het te corrigeren?

Ik dacht over te stappen van T-mobile naar Vodafone.... na een nette aanbieding te hebben ontvangen aan de telefoon dacht ik dat ik klant zou worden van Vodafone onder de afspraken die gemaakt waren..... Echter kreeg ik bevestigings mails van dingen die NIET waren afgesproken: Aansluit kosten van €25,- en een maand bedrag wat ook niet klopte. Daarop terug gebeld (verschrikkelijk lang moeten wachten) en toen uitgelegd gekregen dat ik de aansluit kosten terug gestort zou krijgen en het maandbedrag niet klopte ivm een achteraf korting ivm Ziggo. Prima, ik daxht dat het opgelost was....

Een paar uur later krijg ik een mail dat de volgende dag mijn bestelling geleverd zou worden en dat ik € 30,- bij de chauffeur kon afrekenen???? geen idee wat dat was heb ik weer terug gebeld... na 18min in de wacht te hebben gestaan hoor ik dat het om een duo sim gaat die ik nooit besteld heb, ze zagen dat het fout was gegaan en zouden het corrrigeren.

niks meer gehoord.... weer gebeld, weer lang in de wacht gestaan, nu blijkt dat eerst de bestelling retour moet komen bij vodafone en dan mag ik opnieuw bellen om het op te lossen??? --.> fout ligt bij Vodafone maar ik mag zelf terug bellen wanneer ik iets heb gehoord om weer klant te worden.

paar dagen verder SMS ontvangen dat mijn bestelling is geanuleerd, ik weer gebeld weer in de wacht gestaan. Blijkt dat het nog niet helemaal verwerkt is in het systeem dus ik mag een paar dagen later weer bellen, helaas kan Vodafone mij niet bellen want ze kunnen geen outbound gesprekken doen????


Serieus....... Als ik dus nog klant WIL worden... moet ik jullie weer bellen???

beetje raar en wil eigenlijk niet weer naar jullie bellen.
order nummer: 283497886

Maria (al mijn detail gegevens inmiddels ook al 50x moeten opdreunen anders kunnen jullie niet verifieren of jullie met me kunnen praten.
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zie dat je 2 topics hebt aangemaakt. Ik zal deze sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic