Esmee307

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart werkt niet

Beste,

Ik heb gekozen voor een abbonement bij Vodafone met nummer behoud. De 10e deze maand zou ik mijn simkaart kunnen gebruiken, helaas doet mijn simkaart het niet, ik kan niets registreren hiervoor is mijn nummer nodig, en ik kan niets ontvangen. Bellen kan ik ook niet meer, ook niet met mijn ouden telefoon, ik ben dus onbereikbaar. Heel vervelend.. Hoe kan dit zo snel mogelijk worden opgelost?

Alvast bedankt,

Mvg ,
Esmee
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Esmee307,

Ter verificatie na een nummerbehoud en nieuwe klant te zijn dient de simkaart geactiveerd worden. Dit kan online of via de klantenservice, mocht je geen telefoon hebben dan kun je ook contact opnemen via Twitter of Facebook. Dan kan de webcare crew je verder helpen.

Alvast succes!
Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Esmee307,

Wat is ondertussen de status? Heb je contact gehad met onze klantenservice?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Esmee307 Als we geen reactie meer mogen ontvangen, wordt dit topic binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic