s-s

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

JBL Ambassador actie bij s8

hallo,
Ik heb onlangs iemand aangemeld via vodafone friends & family, ik heb de galaxy s8 geadviseerd, dan zou ik als ambassador ook een jbl playlist krijgen, deze actie liep tot en met 31 december 2017. de bestelling is ook gedaan 31 december, ik heb toen een mail gekregen dat mijn kortingscode was gebruikt. Echter heeft diegene nu een orderdatum van 5 januari op zijn factuur staan omdat de order toen pas is ingevoerd, krijg ik nu nog wel mijn jbl playlist en hoe kan ik dit regelen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
s-s
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contct opgenomen en een antwoord teruggekregen via de mail, volgens mij kot het nu goed

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
s-s, welkom op het Vodafone Forum! Heb je nog geen e-mail erover gehad? Neem dan even contact op via https://accessoire.vodafone.nl/contact. Dan kan dit worden nagekeken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi s-s,

Wat is ondertussen de status?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi s-s,

Als we geen reactie meer ontvangen, wordt dit topic binnenkort gesloten.
s-s
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contct opgenomen en een antwoord teruggekregen via de mail, volgens mij kot het nu goed
Htinteren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg ook voortdurend te horen dat het goed zou komen, maar krijg net een hele droge e-mail dat registreren tot 14 januari kon en daarna niet meer (punt). Wat kan ik er nu nog aan doen. Vodafone geeft per e-mail zelf toe dat ze leveringsproblemen hadden .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic