Deze week nieuwe Iphone6 gekocht. Naar Vodafone winkel gegaan en daar voor die Iphone een nieuwe simkaart gekregen, de oude van de Iphone4 past immers niet.. Thuis die nieuwe kaart erin gezet, een eitje zou je zeggen. Niets van dat alles, toen raakte ik verstrikt in de VODAFONE helpdesk. De nieuwe simkaart werkte niet. Een aardige jongeman, ze zijn allemaal aardig, verteld me eergisteren dat er een technische storing was geweest en dat over 48 uur alles geregeld zou zijn, Ik moest wel een reeks nummers oplezen van het kartonnetje waar de nieuwe simkaart in zat. En je raadt het al, na 48 uur, met mijn nieuwe iphone kon ik nog steeds niet bellen. Uiteraard weer met Vodafone gebeld en opnieuw een vriendelijke jongeman aan de telefoon. Volgens hem kunnen ze de nieuwe simkaart niet activeren omdat ik op 19 augustus een nieuw abonnement heb afgesloten bij Vodafone. Wie herkent dit verschijnsel of word ik gewoon in de maling genomen door een ondeskundig helpdesk. Ik wil nu al bellen met mijn oude abonnement en nieuwe simkaart en niet wachtren tot 19 augustus. Wie weet hoe dit op te lossen is.
Vast bedankt Marijke Ps heb ik misschien een foutje gemaakt bij het oplezen van al die hele kleine cijfers? Maar dan nog,.. Dan had de tweede keer dat ik belde dat toch duidelijk moeten worden.