jverhey

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart past niet

Ik heb een Samsung galaxy note 2 gekocht, maar mijn Vodafone simkaart past niet. Wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Hans,

Welkom op ons Forum! Heb je de Samsung Galaxy Note II bij Vodafone gekocht? Dan wordt er namelijk een bijpassende simkaart meegeleverd. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je de simkaart het laten vervangen in een van onze winkels. Kijk voor de dichtstbijzijnde winkel eens op deze website. Je kunt de simkaart ook bestellen via onze klantenservice. Kijk eens op deze site voor alle contactmogelijkheden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Hans,

Welkom op ons Forum! Heb je de Samsung Galaxy Note II bij Vodafone gekocht? Dan wordt er namelijk een bijpassende simkaart meegeleverd. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je de simkaart het laten vervangen in een van onze winkels. Kijk voor de dichtstbijzijnde winkel eens op deze website. Je kunt de simkaart ook bestellen via onze klantenservice. Kijk eens op deze site voor alle contactmogelijkheden.
jjmvanzutphen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb bij het verlengen van mij abonnement een nokia lumia 520 toegezonden gekregen.
maar de simkaart past niet.
Oude toestel is een noia 6300.
hoe gaan we dit oplossen zodat ik gebruik kan maken van mijn nieuwe nokia
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi jjmvanzutphen,

Allereerst welkom op het Vodafone Forum en wat fijn dat je je contract bij Vodafone hebt verlengd 😄

Ik heb jouw bericht even verplaatst naar een post over hetzelfde onderwerp. Het antwoord dat Marc hier geeft is gelijk aan wat ik je zou vertellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic