Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sms 75% tegoed verbruikt Alleen-lezen Onopgelost

Op 23 april kreeg ik een waarschuwings sms dat ik 75% van mijn belbundel had verbruikt.Dit was de eerste keer voor mij, door omstandigheden deze maand idd veel gebeld/smst.Nu kreeg ik de rekening en b...

Verlengen met kado ?? Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan in augustus m'n abbonnement verlengen,Maar ik heb eigenlijk geen nieuwe telefoon nodig .Ik vroeg me daarom af of vodafone ook een optie incl kado heeft ipv korting of nieuwe telefoon .Gr.

sim werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone medewerkers, Ik heb mijn abbonoment over gezet van t-mobile naar jullie met nr behoud, maar nu werkt en mijn nieuwe sim kaart niet en mijn oude ook niet. Kunnen jullie mij snel helpen? ...

verandering abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Heb al lang een vodafone abonnement. Heb ook al lang een telefoon van vodafone.De telefoon is simpel.Je kan er mee bellen en misschien nog foto's mee maken. Misschien nog een beetje meer maar ik maak ...

Motorola RAZR HD Alleen-lezen Opgelost

Ik wilde hier even een voorkomende vraag stellen, ik heb gisteren een Motorola RAZR HD besteld, in Duitsland (Mediamarkt) en simlock vrij uiteraard, betreft als het goed is geen branded toestel. Nu le...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen