Edward009

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart ontgrendelen voor andere provider

Kunt u mijn iPhone ontgrendelen voor andere providers? Ik wil graag een toestel simvrij laten maken en wegens dat deze toegewezen is via de activeringsserver van Vodafone en kan ik deze hiervoor niet gebruiken.

Graag unlock my sim voor andere providers voor mijn iPhone 6,

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Edward009

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
In dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice om de unlockcode aan te vragen. Echter naar mijn weten wordt dit al heel lang niet meer gedaan. Vandaar ook mijn eerdere reactie.

Vanuit hier kan ik deze niet voor je aanvragen omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan. Dit heeft te maken met oa jouw privacy.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Edward009

Alle IPhones vanaf de 3GS zijn simlockvrij.
Hier hebben wij dan ook geen codes voor.

Ivm je eigen privacy en veiligheid wil je vragen om het imei nummer te verwijderen van het forum.
Edward009
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Er is hier naar mijn mening toch een verschil. Ik geef aan dat ik een andere provider niet kan gebruiken, omdat deze is gelockt via Vodafone. Dit toestel geeft aan sim niet geldig en er wordt gevraagd deze te ontgrendelen via de provider. U vermeld in eerdere bericht, dat alle Iphones simlockvrij zijn. Ik kan de iphone echter niet gebruiken. Wat is nu de volgende stap. Het is aan u om dit te kunnen ontgrendelen, Graag meer advies hierover! Groet, Edward009
Anonymous
Niet van toepassing
In dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice om de unlockcode aan te vragen. Echter naar mijn weten wordt dit al heel lang niet meer gedaan. Vandaar ook mijn eerdere reactie.

Vanuit hier kan ik deze niet voor je aanvragen omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan. Dit heeft te maken met oa jouw privacy.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic