michelvd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet te activeren

Goedemorgen,

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon en nieuwe simkaart ontvangen. Extra is de simkaart niet via de site te activeren. Op de betreffende pagina staat de nieuwe kaart er niet bij.

Kunnen jullie dit herstellen?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Michel,

Via dit Forum kun je je SIM-kaart niet laten aktiveren !!!
Daar is dit Forum niet voor bedoeld. En niet voor geschikt. Dit Forum is een Community waar tips en tricks en adviezen worden uitgewisseld. En geen alternatief voor de Vodafone Klantenservice.

Lees de Regels voor het Abonnementen board heel grondig en zeer zorgvuldig door. Die Regels gelden namelijk ook voor jou !!!

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

Leen gewoon van iemand anders een smartphone. Of bel via een bedrade telefoonlijn naar de Klantenservice van Vodafone. Telefoonnummer: 0900-0940

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic