Hoi
Murielle Klaaijsen Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is wel heel lastig en vervelend. Je kan een nieuwe SIMkaart aanvragen bij Vodafone. Deze zullen ze dan naar je huisadres, in Nederland, toezenden, niet naar de plek waar je nu bent.
Er zijn momenteel 3 opties om je SIMkaart aan te vragen:Optie 1: Haal een nieuwe simkaart in een Vodafone winkel. Je krijgt hierbij de simkaart direct geactiveerd mee en de medewerker in de winkel kan je ook helpen met het overzetten van je telefoonnummers. Je loopt al bellend de winkel uit!
Optie 2: Bestel een nieuwe simkaart via My Vodafone:
Bestellen via My VodafoneOptie 3: Je kunt ook een nieuwe simkaart bestellen bij een medewerker van Vodafone
klantenservice.
Als je bestelt, krijg je de simkaart binnen 5 werkdagen thuis gestuurd. De simkaart is uit veiligheidsoverwegingen niet geactiveerd. Je kunt deze zelf online activeren via je My Vodafone account of via
www.vodafone.nl/simkaartMeer info: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/hoe-vraag-ik-een-nieuwe-simkaart-aan-233936
Maar je kunt hem dus alleen thuis laten sturen! Daar moet je dan wel rekening mee houden. Je zou hem eventueel wel naar je toe kunnen laten zenden vanuit huis (als daar iemand bij je post kan). Dan kan je hem activeren waar je nu bent (dat kan dan via de
klantenservice van Vodafone).
Hopende dat ik je hiermee heb geholpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en nog een hele fijne tijd daar
🙂