Kvdv88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart kwijt tijdens reizen

Goede middag, of morgen voor jullie nog.

Ik ben op dit moment aan het reizen in Thailand en zou een van deze dagen over gaan op een Vodafone abbonnement. Nou heeft het zakje waar mijn nieuwe simkaart in heeft gezeten een tijdje open gelegen en is de simkaart nergens meer te bekennen. Aangezien mijn nummer nog steeds op KPN staat (volgens het registreren op my vodafone) kan ik ook niet snel mijn simkaart blokkeren. Ook weet ik niet precies waar ik de kaart verloren ben aangezien ik van zuid naar noord thailand ben gereisd en geen idee heb hoe lang het zakje precies heeft open gezeten. Mijn simkaart kan dus overal in thailand liggen. Maar om te voorkomen dat als ik thuis kom ik ineens torenhoge rekeningen heb omdat iemand mijn simkaart heeft gevonden wil ik deze toch wel graag laten blokkeren. Het probleem is echter dat aa.gifte doen bij de politie nou niet echt makkelijk gaat omdat ik niet echt kan aantonen dat die gestolen is maar gewoon kwijt is geraakt.

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen. Ik heb namelijk geen zin in een enorme rekening als iemand mijn simkaart vind en er mee besluit vrolijk te gaan bellen. Even een vodafone winkel binnenlopen is, zoals misschien te begrijpen is, niet echt een optie in de buurt waar ik op dit moment zit. Ik hoop dat jullie mij in ieder geval tips kunnen geven in wat ik het beste zou kunnen doen.

Mvg,

Koen

1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Kvdv88,

Neem zo snel mogelijk even contact op via Social media of de chat.
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Deze zijn 24/7 beschikbaar dus zij kunnen de simkaart snel voor je blokkeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic