misterff1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart geblokkeerd

Volgens mij is mijn simkaart geblokkeerd. Ik heb mijn toestel langer dan een half jaar en heb nooit opgewaardeerd. ( bedenk ik me nu pas, slim he) maar ik heb, op een drie maanden geleden gestuurde waarschuwing, geen bericht hierover gehad.

Alles wat ik nu weet is dat ik niks kan ontvangen of verzenden en dat nu ik mijn whatsapp opnieuw moet instellen. Dit gaat niet zonder die sim.

Kan ik hier snel een antwoord op krijgen? Moet ik echt een nieuwe sim kopen omdat terwijl ik geen waarschuwing heb ontvangen?
2 Reacties 2
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Als je een prepaid kaart hebt gebruikt en nooit hebt opgewaardeerd zal hij inderdaad na een half jaar verlopen.

Meldt hij zich wel aan op het Vodafone netwerk? (Zie je signaal van Vodafone NL in je display?)

Als dat nog het geval is, is hij waarschijnlijk "geblokkeerd". Dit wordt ongedaan gemaakt bij een volgende opwaardering ( check dit wel voor de zekerheid met de klantenservice).

Als hij geen verbinding maakt met Vodafone NL, dan kun je er vanuit gaan dat hij als afgesloten/vervallen is. Dit is helaas ook niet meer terug te halen.

Hoop dat hij nog op het netwerk komt!

Groeten,
Flow
misterff1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hij maakt nog wel verbinding. Zal morgen wel even navragen bij klantenservice. Thanks voor de snelle reactie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic