Fzc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Beste mensen,

Kan iemand mij helpen met het activeren van mijn sim kaart. Ik ben al dagen bezig via de klantenservice en blijkbaar zijn zij niet capabel genoeg om dit te kunnen. Heb al meer dan 20 pogingen gewaagd via de klantenservice. Ik sta zelf op het punt mijn abonnement op te zeggen, want op deze manier hoeft het van mij niet. Heeft iemand nog tips of advies?

Groet Fatima
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Fzc ,

Is het inmidels al verholpen of nog steeds niet :(. Je kunt ook online je simkaart activeren dit kan wel dan iets langer duren. Voor de rest kun je het beste contact opnemen zoals via de chat om je simkaart te laten activeren dat kan helaas niet worden gedaan via het forum...

Ik hoop dat het nu wel gelukt is of gaat lukken!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@Fzc wat gaat er dan precies mis dat het zo lang duurt? Zoals @SamsungExpert al aangaf kun je via www.vodafone.nl/simkaart ook je sim activeren. Houd ons even op de hoogte.
TuitdeA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren een contract bij vodafone aangegaan. Helaas is de simkaart niet actief, nog steeds niet. Gistermiddag laat nog teruggegaan naar de winkel, die zeiden na een belletje dat de kaart 'snel' geactiveerd zou worden.

Helaas werkt het nog steeds niet.
Mooie welkom bij vodafone. Wanneer kan ik verwachten dat het werkt of kan ik beter iets anders uitzoeken.
keesdessens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelf heb ik een nieuwe simkaart, via de website lukte het niet, ging terug naar de overzicht site. Nu heb ik om 18:30 uur het telefonisch gedaan, helaas mijn oude kaart werkt niet meer en mijn nieuwe werkt ook niet, ben nu telefonisch niet bereikbaar. de servicedesk is gesloten. hoe nu verder.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @TuitdeA en@Keesdessens,

Jammer om te lezen dat het mis gaat. Ik raad je aan morgenvroeg te bellen met de klantenservice.Bel dan 1201 voor hulp. Werkt je mobiele telefoon niet? Met een ander toestel bel je naar 0900-0940 (particulier) of 06 54 50 01 00 (zakelijk) (indien het mogelijk is om met een ander nummer te bellen)

Laat even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- topic gesloten - Simkaart activeren gaat via onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic