Annette1972

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestigingsemail gehad

na de recente update moest ik een nieuw account aanmaken voor my vodafone met een emailadres. Email en wachtwoord vervolgens ter registratie ingevuld. Ik heb nu meerdere pogingen gedaan om een bevestigingsemail te verzenden, maar deze komen niet aan (ik heb alle mappen gecontroleerd). Ik weet dat ik het juiste email adres heb gebruikt, want om voor het forum aan te melden, heb ik wel de bevestigngsmail ontvangen. Ik kan nu echter op geen enkele wijze bij my vofafone....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Annette1972 ,

Dat gaat natuurlijk dan niet zo lekker, op het forum gaat het hem ook niet worden, sorry.
Je kunt even kijken of het mogelijk is om via de chat op www.vodafone.nl/support/contact dit na te vragen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Annette1972 ,

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice omdat zij dan opnieuw de bevestigingsmail kunnen verzenden naar je. Dit kan helaas niet worden gedaan via het forum.

Zie alle mogelijkheden om contact op te nemen op, www.vodafone.nl/support/contact/
Annette1972
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb inmiddels 2x contact gezocht via 1200. 1x is het contact verbroken en 1x kreeg ik info waar ik niet om heb gevraagd. Heb nu dus al 2x kosten gemaakt en nog zonder resultaat helaas.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Annette1972 ,

Dat gaat natuurlijk dan niet zo lekker, op het forum gaat het hem ook niet worden, sorry.
Je kunt even kijken of het mogelijk is om via de chat op www.vodafone.nl/support/contact dit na te vragen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- topic gesloten - Individuele vraag die niet opgelost kan worden via het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic