Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,280Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 81.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bellen in de VS Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nu in de VS en tot mijn schrik doet m'n mobiel het niet. Geen enkel netwerk is beschikbaarIs er iets in de Vodafone instellingen dat ermee te maken kan hebben? De laatste keer (1.5 jaar geleden...

Pre-paid Alleen-lezen Onopgelost

Mijn galaxy pocket -GT-S5310 van Samsung heb ik prepaid en ook op WIFI , maar zonder te bellen vliegt mijn tegoed eraf, mijn vraag is hoe kan dat? Wat kan ik uitzetten om dit te voorkomen.

4812 - Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ook ik heb last van zeer slechte ontvangst van Vodafone. Ik denk dat dit gekomen is sinds ik 4g heb. Ik heb inmiddels een ander Simkaartje maar ook dat helpt niet.Ik woon in Breda waar slecht ontvangs...

Nano simkaart Alleen-lezen Onopgelost

@moderatoren (of iemand anders die mijn vraag kan beantwoorden) Onlangs heb ik mijn contract verlengd, en bij mijn nieuwe iPhone 6 Plus 128Gb SG heb ik toen ook een nieuwe nano simkaart ontvangen. Dez...

contract renew Alleen-lezen Onopgelost

dear vodafone,Last week Tuesday I talked to vodafone regard to my contract renew. They offer me iPhone 6 black, for 90 something euro plus monthly cost of 57 euro for unlimited calling and SMS. The ph...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen