Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,737Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Simlock Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Samsung telefoon met een simlock. Helaas weet ik niet van welke provider deze simlock is. Hoe kan ik er achter komen of er een Vodafone simlock op zit? Alvast bedankt.

Geen mail verzenden sinds gisteren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds gisteren kan ik met 1 van mijn 6 mailaccounts geen mail meer verzenden via smtp:authsmtp.vodafone.nlik krijg de melding:email versturen mislukt:de gebruiksnaam of het wachtwoord voor SMTP:...

Paar dagen van te voren verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Zoals de titel zegt. Ik heb hier al wel met belsimpel over gemailed, en zij beweren dat het geen enkel probleem zou zijn, en dat zij dan de verlenging op de datum zelf doorvoeren. Ik kan officieel op ...

nieuw abonnement en nieuwe simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben zojuist klant geworden en heb me toestel en sim al ontvangen. Mijn abonnement gaat pas volgende maand in. Kan ik de telefoon al gebruiken met mijn oude simkaart? Ik heb nu de nieuwe simkaart er...

afgesloten. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een rekening bij jullie open staan van 595 euro. Deze kan ik niet in 1 keer betalen. Ik ben op dit moment afgesloten maar vroeg mij af, als ik 500 euro betaal of het resterende bedrag bij...

alweer geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo sinds enkele maanden heb ik constant problemen met mijn netwerk in horn (gemeenten Haelen) een flinke regenbui en alles hier ligt er weer uit zo ook vandaag weer de derde keer deze maand en de a...

Kan online niet verlengen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een MBB start-2 hardware abonnement.Deze loopt af op 05-10-14 en aangezien je 4 maanden van te voren kan verlengen ben ik alvast aan het kijken of en hoe ik deze wil verlengen. Echter geeft zow...

VodafoneMobileWiFi card Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 14 dagen geleden in Portugal een Mobile WiFi card voor internet aangekocht. Deze kaart zit in een Go internet key WIFI.Dit was een kaartje met 50 uur internet gebruik. De kaart is nog ter plaat...

Wie kan mij hier wel helpen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik zit met een probleem waar Vodafone mij niet mee kan helpen.Ik heb bij Vodafone 2 abonnementen, 1 daarvan gebruik ik en een daarvan gebruikt mijn vriend.Om het makkelijker uit te leggen ben ik...

Slechte ontvangst in het algemeen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de afgelopen maanden een steeds slechter wordend bereik, vooral thuis, 4285, maar eigenlijk door heel NL. Vaak maar één stip van 5. Heb sinds een maand een nieuwe Iphone en dat heeft ook niet g...

reparatie... Alleen-lezen Onopgelost

goeiemiddag, ik heb een vraagje over mij s3 ik heb hem terug gebracht naar de winkel want hij moest gemaakt worden maar het zo niet lang duren maar ik ben hem nou al 2 weken kwijt..terwijl de vodafone...

Geen bereik 1412 Alleen-lezen Onopgelost

Nu twee weken met storingen, waarvan de laste week sinds 23-07-2014 ernstige storingen.Ja er is melding gemaakt bij Vodafone, ja het staat op het onderdeel storingen op hetforum. (Inmiddels 2x.)En nee...

Mobile Wifi in buitenland activeren Alleen-lezen Onopgelost

In Italie, waar ik momenteel met vakantie ben, heb ik in een Vodafonewinkel een mobile wifi R205 gekocht. Helaas zat er alleen een handleiding in het Italiaans bij. Nu ken ik het apparaatje wel, maar ...

Beller hoort mij niet Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen!Sinds gistermiddag doet mijn telefoon of het netwerk raar. Ik kan wel gebeld worden en bellen, maar vervolgens hoort de andere kant van de lijn mij niet. Ik hem wel.Als ik een filmpje maak...

SystenUpdate app veilig? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Ik heb sinds een kleine week de S5. Bij het opstarten en instellen moest er direct SystemUpdate app ( icoontje met 2 pijlen die een rondje draaien) worden ingesteld. Eveneens de SuperSu app.Prima...

Samsung Galaxy S5 Gaat automatische aan . Alleen-lezen Onopgelost

Mijn samsung galaxy S5Heb ik gister onderwater gehouden  Wou ff testen of het idd waterdicht is.Wat gebeurt er nou:Me telefoon gaat continu Aan zodra ik hem op sluimeren/standby Zet.En me koptelefoon...

Traders-2 SERVICE? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Als ik inlog op mijnvodafone account zie ik sinds deze week bij 'mijn tegoed en verbruik' de tekst "Traders-2 SERVICE" staan. Wat houdt dit in? Met vriendelijke groet,Dirk

Simkaart abonement in prepaid telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hoi even een vraag.ik heb vandaag mijn prepaid om laten zetten in een abonement.ik krijg nu een nieuwe simkaart opgestuurd maar kan een abonement simkaart wel in een prepaid telefoon?werkt het dan wel...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen