ouwe62

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

hallo , het gaat over mijn dochter die heeft een vrijdag via de vodafone site een abonnement bij jullie afgesloten vanwege kpn slecht bereik . en een zaterdag binnen gekregen. normaal doe je de simk. erin en na activeren doet hij het . dus niet. naar vodafone gebeld , bleek een oud prepaid nr. te zijn .stond niet in het systeem. maar misschien als we naar een voda. winkel gingen konden ze het misschien wel oplossen. de dame in de winkel zei dat zij dat normaal niet konden maar ging het toch proberen. na iemand aan lijn te hebben gehad kreeg mijn dochter een andere simk. en die zou het na een half uur / uur doen. dus niet. weer gebeld ,moesten we maandag maar weer bellen. net weer gebelt , krijg mijn dochter te horen dat het misschien 5 a 10 dagen kan duren voor hij geactiveerd kan worden. belachenlijk toch. als je hem in de winkel afsluit word hij gelijk geactiveerd. dit vind ik heel slecht van vodafone. kan het echt vandaag niet opgelost worden.
13 Reacties 13
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste ouwe62

Gaat het om een nieuwe simkaart? Wil u dochter gebruik maken van nummerbehoud? of wil ze een nieuw nummer?

Heeft u dochter de simkaart geactiveerd via my vodafone?
https://www.vodafone.nl/support/aan-de-slag.shtml

Wat doet het niet aan de simkaart? kan u dochter wel sms-en/bellen? Of kan ze totaal niks?
ouwe62
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo
ze is van kpn naar vodafone gegaan met een nieuw nr. maar omdat het een prepaid nr. is geweest. konden ze het niet activeren. maar zelfs met een nieuwe simkaart van de vodafone winkel zou hij het na een half tot een uur wel doen . dus niet. maar als je niet betaald hebben ze je met 1 druk op de knop afgesloten , maar aansluiten moet zo lang duren.
ouwe62
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ps. via my vodafone herkent het nr niet vanwege oud prepaid nr. .
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi ouwe62,

Als ik het goed begrijp heeft jouw dochter wel een nieuwe simkaart gekregen in de winkel, maar deze is dus ook niet geactiveerd?
Zou je eens willen proberen om de nieuwe simkaart te activeren via de link die NetwerkFreak jou heeft gegeven?
ouwe62
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heeft ze al geprobeerd maar omdat ze het nr. niet herkennen kan het niet. omdat het een oud prepaid nr. is. we hebben zoveel bebeld vanaf zaterdag en elke keer word er gezegd dat we geduld moeten hebben en het 5 tot 10 werkdagen kan duren. gewoon belachenlijk maar als je een abo. in de winkel afsluit loop je bellend de winkel uit. en als je je abonement niet betaald hebben ze binnen een minuut afgesloten. ja toch? maar ja we wachten dan wel af. ze probeer er goed aan te doen om van KPN naar vodafone over te stappen om de goede service en het betere bereik. welke van de 2 is het beste . door de fouten bij de service hebben we nog geen bereik.
wordt vervolgd
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi ouwe62

Wat is ondertussen de status? Heeft je dochter al een actieve simkaart?
ouwe62
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als , ja als het goed is krijgt ze vandaag of morgen een nieuwe simkaart met nieuw opgestuurd.
dus nu op de postbode wachten.
gr ouwe62
ouwe62
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee niks binnen,
weer wat fout gegaan moet maar wachten tot dinsdag en anders weer bellen. Zegt die meneer de simkaartje zijn op !
Wat een slechte service.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Is het inmiddels nog gelukt ouwe62? We horen het graag van je.
ouwe62
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ze heeft inmiddels een nieuwe telefoon en simkaart gekregen en de andere telefoon en simk. terug gestuurd.
en alles doet het.
dus opgelost na veel telefoontjes plegen en steeds andere antwoorden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het inmiddels is opgelost! Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic