ouwe62
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds mei 2017
mei 2017

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: Simkaart activeren Onopgelost

ze heeft inmiddels een nieuwe telefoon en simkaart gekregen en de andere telefoon en simk. terug gestuurd.en alles doet het.dus opgelost na veel telefoontjes plegen en steeds andere antwoorden.

Re: Simkaart activeren Onopgelost

Nee niks binnen, weer wat fout gegaan moet maar wachten tot dinsdag en anders weer bellen. Zegt die meneer de simkaartje zijn op !Wat een slechte service.

Re: Simkaart activeren Onopgelost

als , ja als het goed is krijgt ze vandaag of morgen een nieuwe simkaart met nieuw opgestuurd.dus nu op de postbode wachten.gr ouwe62

Re: Simkaart activeren Onopgelost

heeft ze al geprobeerd maar omdat ze het nr. niet herkennen kan het niet. omdat het een oud prepaid nr. is. we hebben zoveel bebeld vanaf zaterdag en elke keer word er gezegd dat we geduld moeten hebb...

Re: Simkaart activeren Onopgelost

ps. via my vodafone herkent het nr niet vanwege oud prepaid nr. .

Activiteiten Feed