stip56

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim wissel

Nieuw toestel gekocht want oude kapot. Contract verlengd.
Nu al twee weken aan het wachten op simwissel.
Om de twee dagen bellen met vf of langs bij de VW.
Als zzp-er is dit rampzalig.
Waarom kan niemand mij helpen?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @stip56 ,

Balen dat je de service zo ervaart. Via het forum kunnen we je helaas geen oplossing aanbieden je vindt je hier vele Tips & Tricks interne vragen kunnen helaas niet via het forum beantwoord worden.

Ik hoop toch dat je even opnieuw contact opneemt via www.vodafone.nl/support/contact/ om en oplossing te vinden voor je probleem.
Anoniem01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem (maar mijn oude telefoon werkt gelukkig nog). Inmiddels wacht ik al bijna 4 weken en heb op alle mogelijke manieren contact gezocht met Vodafone, maar ook ik word slecht geholpen. Niemand kan een indicatie geven van hoe lang het nog gaat duren en ik moet maar gewoon afwachten totdat de technische fouten in het nieuwe systeem zijn verholpen. Absurd.

Gezien je hier als ZZP'er waarschijnlijk schade van ondervindt, kun je die verhalen op Vodafone. Dat zou ik zeker proberen.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Anoniem01,

Wacht je op een nieuwe telefoon of simkaart?
Hoe heb je de telefoon besteld? Telefonisch: bel dan status order 0800-0560
Heb je online besteld dan kun je bellen met status order online 0800-0200043
Tevens kun je via https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp de status volgen als je hem online hebt besteld.
Op zondag is de klantenservice gesloten. Het kan zijn dat er bij bepaalde toestellen een vertraging met de levering is. Is het betreft je simkaart dan dien je contact op te nemen met de klantenservice of langs een vodafone winkel te gaan. Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic