SamDoller15

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim Kaart werkt niet 'alleen noodoproepen'

Please help allemaal,

Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb bereik maar ik kan zelf niet gebeld wordn? Wat moet ik doen 😞
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Sam Doller15,

Neem morgen even contact op met de klantenservice of ga langs een vodafone winkel. Leg je verhaal uit en als het goed is kun je een nieuwe simkaart krijgen.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat is inderdaad niet zo fijn @SamDoller15 !

Zou je de simkaart even uit je toestel kunnen halen en even blazen erop en zo mogelijk even de simslot schoonblazen en doe dan de simkaart erin. Als dit niet werkt zou je simkaart versleten zijn, laat je het me even weten?
SamDoller15
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet, hoemort de simkaart erin wst moet er aan de bovenkant staan als ik hem erin doe?
SamDoller15
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik het met de gouden dingen naar beneden moet doen heb ik het gedaan en het werkt niet!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoelang heb jij deze simkaart in bezit? Misschien dat deze door de jaren versleten is, heb je misschien en toestel waarin deze wel werkt? Als je en toestel hebt om deze te testen zou je dit eens kunnen doen.
SamDoller15
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb deze simkaart 1 1/2 jaar en ik heb helaas geen ander toestel om het in te testen maar ik krijg volgende week een nieuwe mobiel iphone 4s en dan doe ik daar mijn eigen sim kaart in maar deze mobiel rkijgt mn zusje zonder simkaart
Anonymous
Niet van toepassing
Heeft de simkaart wel ooit gewerkt?

Groetjes stevied86
SamDoller15
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hij doet het sinds een week niet en ik heb mijn Mobiel al 1 1/2 weken
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond @SamDoller15 ,

Is de simkaart wel geactiveerd? Gaat het om en Prepaid of abonnement?

Als de simkaart prepaid is zou deze gewoon moeten werken de simkaart of het simslot van je toestel zouden beschadigd kunnen zijn.

Als het om en abonnement gaat en je deze niet hebt geactiveerd (wat bijna niet voorkomt) werkt je toestel niet met het netwerk.
SamDoller15
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is prepaid, ik denk dat hij beschadigd kan zijn, hoe moet ik nu verder???
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Sam Doller15,

Neem morgen even contact op met de klantenservice of ga langs een vodafone winkel. Leg je verhaal uit en als het goed is kun je een nieuwe simkaart krijgen.

Groetjes stevied86
SamDoller15
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okay, heel erg bedabnkt allemaal voor het helpen, ik heb 1 laatste vraag, kost die nieuwe sim-kaart dan geld?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen @SamDoller15 ,

Als blijkt dat de simkaart versleten is of ook in andere toestellen niet functioneert krijg je en gratis vervangende mee. Je vind alle informatie prijzen en voorwaarden hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic