Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung GT-S7562 Galaxy S Duos reboot zeer regelmatig Alleen-lezen Opgelost

Probleem omschrijving: Ik ben in het bezit van een GT-S7562 dual sim toestel, omdat ik niet continue met een zakelijk en een prive mobieltje rond wil lopen. Op zich een mooi toestel, maar met één nare...

pvn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

PDP identiteit niet geaccepteerd met 4S Alleen-lezen Onopgelost

Krijg de melding Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijkPDP-identiteit niet geaccepteerd. Ik heb de Iphone al aan en uit gezet maar dit helpt ook niet.En ook al de instelling herstel maar helpt oo...

joop800 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Facetime Alleen-lezen Onopgelost

Ik hem facetime gebruikt zonder internet maar met wifi waarbij is aangeven dat er een hoeveelheid mb is verbruikt. Gaat er mb van mijn limiet af?

dayenne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

google account uitloggen Alleen-lezen Opgelost

Wordt bij het verwijderen van je google acount ook de gmail zelf verwijderd? Want ik heb perongeluk ingelogd op me moeders telefoon van samsung (met android natuurlijk) om whatsapp voor te downloaden ...

angie730 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

carrier vf nl 16.0 Alleen-lezen Onopgelost

What does vf nl 16.0 means? my iphone4s was purchased from vodafone in 2012 and I use a vodafone sim, but it is not working. No service after searching.. Need help!

drad2014 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn HTC One M7 weer branded maken? Alleen-lezen Opgelost

Even een vraag, ik kan doordat ik mijn telefoon geroot heb niet meer gebruik maken van Vodafone Wallet.Is er een RUU die ervoor zorgt dat mijn telefoon weer Vodafone Branded is? Ik wil deze feature gr...

RichardM door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Regio Zoetermeer - Leidschendam Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een verstoring op ons netwerk in deze omgeving. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.Om een e-mai...

Netwerk-info door Gedreven Meedenker
  • 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Zoeken Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon blijft maar op zoeken staan (2381). Dit is sinds gisteren het gevallen en kan dus helemaal niets met de telefoon. Aan en uit werkt niet, enig idee hoe dit veroorzaakt kan zijn en beter h...

Vodafone buitenland bundel als klantzijnde bij T-Mobile? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een vraag kan ik als ik bij T-Mobile een abbonement heb, toch het buitenland bundel van vodafone aanvragen?Alvast bedankt. 

melisa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoogerheide Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een verstoring op ons netwerk in deze omgeving. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.Om een e-mai...

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Regio Hoogerheide Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

3438 - Nieuwegein Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een verstoring op het 2G-netwerk in deze omgeving. Wanneer jouw toestel daarvoor geschikt is, kun je dit overschakelen naar het 3G- of 4G-netwerk. We doen ons best de storing zo sn...

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

2533 - Den Haag Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

7021 - Zelhem Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Regio Roosendaal Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Regio Maastricht Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

6931 - Westervoort Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

7601 - Almelo Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Regio 't Zand Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen