uutroeve

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim kaart niet geregistreerd. Ondanks SMS dat dat op 5 nov zou plaatsvinden. Bij wie kan ik dit melden?

Ben van prepaid overgestapt naar abonnement van vodafone met nieuw toestel. Kreeg op het oude toestel nog SMS dat op 5 november een en ander overgezet zou worden. Op 6 november bij Vodafone winkel gevraagd wat er aan de hand was. Kreeg te horen dat het nog niet was overgezet. Moest ik maar op 7 november 's-middags even checken of het inmiddels was geregeld. Nu de middag van 8 november en nog niets gehoord of gemerkt. Bij wie kan ik me melden om hier een oplossing voor te vinden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@uutroeve 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hier kunnen wij klanten onder elkaar niet mee helpen. Je kan 3 dingen doen:
1) Wachten tot er een medewerker van Vodafone online komt en die zou eventueel voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Deze komen langs op de Community en zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze antwoord geven.
2) Je kan de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen wanneer ze je omzetten
3) Je kan ook een chat starten met de klantenservice. 

Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Ook daar zitten mensen die in het systeem kunnen kijken en je antwoord kunnen verstrekken. Succes in ieder geval en ik hoop dat je toch snel bereik hebt.

Korte vraag: Je had toch wel voldoende saldo nog op het kaartje staan? Dat je niet alles hebt opgemaakt want er moet altijd een kleine saldo over blijven op je Prepaid kaart (overigens, als je van Vodafone Prepaid naar Vodafone Abonnement gaat dan neem je het geld wat er nog over is mee naar je nieuwe contract en halen ze daar vanaf, in de eerste maanden). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@uutroeve 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hier kunnen wij klanten onder elkaar niet mee helpen. Je kan 3 dingen doen:
1) Wachten tot er een medewerker van Vodafone online komt en die zou eventueel voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Deze komen langs op de Community en zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze antwoord geven.
2) Je kan de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen wanneer ze je omzetten
3) Je kan ook een chat starten met de klantenservice. 

Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Ook daar zitten mensen die in het systeem kunnen kijken en je antwoord kunnen verstrekken. Succes in ieder geval en ik hoop dat je toch snel bereik hebt.

Korte vraag: Je had toch wel voldoende saldo nog op het kaartje staan? Dat je niet alles hebt opgemaakt want er moet altijd een kleine saldo over blijven op je Prepaid kaart (overigens, als je van Vodafone Prepaid naar Vodafone Abonnement gaat dan neem je het geld wat er nog over is mee naar je nieuwe contract en halen ze daar vanaf, in de eerste maanden). 

uutroeve
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energyboy, 

 

Thanks voor de reactie. Ik heb nu inderdaad een chat opgezet. Hoop daarmee verder te komen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We horen graag of het opgelost is @uutroeve!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic