Hoe lang duurt het voordat een klacht word behandeld. Ben nu bijna 20 jaar klant bij Vodafone maar denk niet dat ik de 21 jaar ga halen. Wat een drama service zeg.
Ruim een maand geleden telefoon besteld heb nog niks binnen. De ene medewerker zegt niet meer leverbaar de andere zegt geduld hebben. Gaat om de s9. Het is heel simpel vodafone doet mij en aanbieding om mijn abbo te verlengen ik ga akkoord en vervolgens komen ze de wettelijke overeenkomst niet na. 2 weken geleden klacht ingediend en hoor maar niks. Ben helemaal klaar met vodafone !!!!!!!
Hi@Harms
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is ook wel heel erg vervelend. 20 jaren klant en dan denk je even simpel je contract te verlengen met toestel en dan gaat er van alles mis. Uiteraard heel erg vervelend dat je na 20 jaren dit mee moet maken maar ook wel jammer dat je nu al denkt dat je de 21 jaren niet gaat vol maken. Begrijp natuurlijk heel goed dat je met 4 weken wachten er wel genoeg van hebt, maar ik verwacht dat Vodafone dit toch wel netjes voor je kan oplossen.
Het vervelende is dat dit een klanten helpen klanten community is en wij als klanten onder elkaar, niet kunnen helpen. Je zal daarvoor echt iemand van Vodafone moeten contacten. Nu komen er hier op de community ook Vodafone medewerkers en die zouden eventueel met je mee kunnen kijken wat er nu aan de hand is en misschien kunnen die je ook helpen. Ze gaan alle topics langs en komen dan ook deze tegen en helpen je. Wil je hier nu niet op wachten dan zou ik toch even een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook hier zitten mensen die wat dieper in het systeem kunnen kijken en wie weet hebben ze dan wel een antwoord.
Heel erg jammer dat Vodafone het nu even niet voor elkaar heeft maar ik hoop toch dat ze het nog voor je kunnen oplossen en wie weet komt het dan toch allemaal weer goed en wil je toch je 21ste jaar ingaan bij Vodafone. Succes in ieder geval, laat nog even weten of iemand je heeft kunnen helpen en als iemand van Vodafone hier online is dan komt die dit zeker melden.
Onze excuses voor het ongemak @Harms! Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kan ik je nog ergens mee helpen?
Heb uiteraard contact gehad maar word elke keer in de wachtkamer gezet. Er komt vanuit vodafone zelf geen enkele reactie tenzij ik zelf contact opneem., maar het antwoord is u moet geduld hebben.
Dus het is helaas nog niet opgelost
Zodra er een klacht ingediend wordt, krijg je binnen 30 dagen een reactie. Wij horen graag hoe dit opgelost wordt @Harms
Welk toestel had je besteld?
Vodafone heeft mij de samsung s9 aangeboden. Maar nu nog wat,word ik gisteren gebeld door afdeling verkoop of ik tevreden ben met vodafone en mijn abbo en of ik mijn abbo wil verlengen. Man man man wat een toko
Oh ja, eerst geen reactie en dan nu opeens dubbel.
Het is ook nooit goed
Ik denk dat dit gebeurt is omdat natuurlijk de order niet zichtbaar was. In ieder geval mijn excuses @Harms
Hoop nu echt snel antwoord te krijgen en ook de juiste oplossing wacht nu al 1.5 maand op mijn telefoon. Volgende stap is geschillencommissie
Dat snap ik @Harms.
Mocht je willen dat ik mee kijk naar het onderzoek, dan hoor ik het graag. Ik ontvang dan graag het case nummer via een privébericht.
Dankzij Steven via het forum is het opgelost
Kan gesloten worden
Geweldig Harms, fijn weekend!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.