Soufyane99

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim geblokkeerd

Hoi,

Ik had deze simkaart aangevraagd via Vodafone en ik kreeg hem na 2 weken pas binnen, eenmaal gekregen stopte ik hem in mijn Iphone en had er nog geen beltegoed op gezet, tot eergisteravond. Ik heb via Ideal 10 euro betaald, en toen ik even wou checken of het erop zat staat er steeds gesprek mislukt en dat nu al 2 dagen lang, ik had hem uitgedaan voor 10 minuten, niks. Daarna keek ik of ik betalingsachterstanden had, ook niet! Dus graag wil ik weten waarom ik niet kan bellen maar wel smsjes sturen want nu heb ik die 10 euro er voor niks opgezet
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Soufyane99 ,
Hee leuk dat je ons forum gevonden hebt,. Hier kunnen klanten elkaar helpen. Ik denk echter dat het in jouw geval niet echt mogelijk is. Ik kan aan hand van je post niet zeggen wat er aan de hand is. Ik kan nl niet opmaken of het een prepaid of abonnement betreft (je geeft aan beltegoed erop gezet, dan denkik prepaid. Maar zegt ook betalingsachterstand, dat kan enkel bij een abonnement).
Wellicht kun je beter even contact opnemen met onze klantenservice via het nummer 1201. De collega kan dan kijken of je simkaart goed geregistreerd is op het netwerk. Laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic