Hoi Netwerker, klantsinds2008, ik vermoed dat er in dit geval iets mis gegaan is met de verzending van de brieven.
Vooraf: naar iedereen die een abonnement heeft dat uit ons aanbod gegaan is hebben we een brief verzonden met daarin duidelijk de verschillende opties. In de brief vind je uitleg en een scherp aanbod voor een nieuw abonnement. Als je niet reageert accepteer je het aanbod. Duidelijk en voor heel veel mensen gewoon de makkelijkste oplossing. Reageer je wel, dan kun je een ander abonnement uit ons huidige assortiment kiezen, overstappen of opzeggen.
Daar komt bij dat het hier ging om abonnementen waarbij de contracten verlopen waren. Je hebt een contract van één of twee jaar. Binnen die periode houd je hetzelfde abonnement, voorwaarden, enzovoort.
Echter, dat contract is in dit geval al minimaal 3 jaar geëindigd. We bieden mensen uiteraard de optie om hun abonnementsvorm langer te houden dan hun contract, maar op een gegeven moment moet je je aanbod vernieuwen. Dat is niet meer dan logisch, geen enkel bedrijf kan tot het einde der tijden zijn volledige historische assortiment houden. Er rollen ook geen dafjes meer uit de fabriek.
Mocht de brief je niet bereikt hebben, dan betreuren we dat. Hoe dat komt weet ik niet direct. Er kan iets mis gegaan zijn met de verzending, het kan ook dat de brief verdwaald is bij de post. Hoe dan ook, wat wij in dit geval doen is logisch, juridisch correct, er is een eenvoudige en klantvriendelijke procedure gekozen en het aanbod dat iedereen heeft gekregen is bovendien, in vergelijking met wat je op dit moment zowel bij ons als andere providers krijgt, scherp.