Chun

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim-Only Friends & Family

Beste Vodafone,

Ik wil een nieuw sim-only abonnement Bel+Sms+Web Altijd met nummerberhoud afsluiten via Vodafone Friends & Family, maar mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt pas af op 29 juni. Ik zou dan per 29 april kunnen verlengen, maar per 2 april worden de RED abonnementen geintroduceerd en komen we Bel+Sms+Web abonnementen te vervallen. Kan ik de huidige abonnement aanvragen en later laten ingaan met nummerbehoud? Of zijn er mogelijkheden deze abonnementen af te sluiten met nummerbehoud?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo Chun,

Wat leuk om te horen dat je naar ons wilt overstappen! Je hebt wel de mogelijkheid om al eerder naar ons over te stappen maar dan kies je er in principe voor om je contract bij je huidige provider af te kopen. Mocht je dit liever niet willen dan is er helaas geen andere mogelijkheid dan af te wachten. Je kunt namelijk maximaal 60 dagen voordat je contract bij je huidige provider afloopt nummerbehoud aanvragen.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!
Chun
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stel dat ik nu een abonnement aanvraag met nummerbehoud, maar mijn huidige abonnement is over meer dan 60 dagen afgelopen, dan wordt mijn nummerbehoud afgewezen. Wat gebeurt er daarna? Wordt de hele aanvraag geannuleerd? Krijg je een tweede kans om nummerbehoud aan te vragen? Hoe zit dat?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Chun, het indienen van een aanvraag als je abonnement niet binnen 60 dagen afloopt bij je huidige provider heeft geen zin, zo'n aanvraag wordt vanzelf afgewezen. Je kunt dat dus beter niet doen en nog even wachten. Voor meer informatie kun je ook terecht op onze speciale informatiepagina over nummerbehoud.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic