Kristy19

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Serviceplan vraag

Hallo,
 
Ik heb sinds vandaag een probleem met me blackberry. Ik kan me appworld en me apps etc niet gebruiken ook me internet werkt niet helemaal naar behoren. Ik krijg dan deze melding 'Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt. Maak verbinding met een WiFi-netwerk of neem contact op met uw serviceprovider om uw huidige dataplan te upgraden' Het is al maanden gewoon goed gegaan en opeens krijg ik deze fout.
 
Ik heb al van alles geprobeerd batterypull etc maar het werkt niet. Ik kon er op het forum ook niks over vinden iniedergeval niet met de zoekcritiria die ik gebruikte. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 
Mvg,
Kristy
3 Reacties 3
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Heb je toevallig recent je abonnement verlengd? Het komt wel eens voor dat bij het verwerken van de verlenging de BB toevoeging per abuis vervalt.
Kristy19
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat is het helaas ook niet aangezien ik dit abbonoment nog wel wat maanden heb. En ik heb ook niets veranderd aan me abbonoment
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Kristy19,

Vervelend dat je dit moet ondervinden, wat DrWho zei kon inderdaad gebeurt zijn. Maar je gaf zelf al aan dat dit niet het geval is. Ik zou je adviseren even met Klantenservice te bellen. Zij kunnen het abonnement van je nakijken of er iets verkeerd staat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic