NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Banners

Hi guys,
 
Ik heb eens gekeken of het Vodafone Forum banners toestaat, en zo ja 😄
 
Nou heb ik zelf geklooit met http://bannerbreak.com/ en hieronder zie je het resultaat ( heb het idee dat bannerbreaker erg beperkt is)
Heeft iemand een alternatief, ik wil namelijk nog meer informatie in mjin banner kwijt kunnen.
 
Many, many thanks!
7 Reacties 7
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Thx NeznirV!! Dit ziet er goed uit Robot Knipoog
 
Vind me banner btw best noice =P
Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

 
Nice, als ik er een macro van maak dan is de banner niet afgesneden. Als ik em als handtekening in stel dan wel.
 
en het gaat juist om die laatste zin 😉
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey NeznirV,

Super goed idee om dit te doen! Dit geeft wat sfeer op het forum, echter mocht deze functie niet aan staan voor onze gebruikers. Dit ivm dat we hadden bedacht dat je op het aantal post/kudos/oplossingen deze functie zou kunnen verdienen. Dus de vraag naar jullie: Willen jullie deze functie nu al gebruiken of willen jullie deze verdienen?
@Warforged,

Ik zelf vind je banner geweldig, maar inderdaad zie je de signature niet goed. Goede oplossing om via een Macro deze signature in te voegen! Maar de vraag is natuurlijk hoe doe je dit? Hieronder zie je stap voor stap een instructie hoe je daar komt.

Mijn Instellingen> Tabblad: Macro's > Titel Macro 1: Voorbeeld 1> Macro 1> Tekst van voorbeeld.
Als je een post maakt, zie je rechts boven Macro's, klik erop en je zult zien "Voorbeeld 1". Druk je hierop krijg je automatisch de tekst Tekst van voorbeeld in je post.

Hoop dat het helpt!
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
@NeznirV,@PatrickJa,
 
Leuk, leuk,
 
maarre, kan iemand me vertellen wáár ik dit kan instellen? Ik kan het niet vinden 😐
 @PatrickJa, ik denk dat het leuker is dat je deze functie aan laat staan. Kies dan andere functies ( indien mogelijk)
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
@PatrickJa:
 
Ik zou het liever willen verdienen =O Lijk me teminste fair of niet dan?
 @DrWho:
 
Je kan het vinden via Mijn Instellingen> Persoonlijke Informatie> Handtekening =D
 
Groet
 
WhiteWolf
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Thanks,
 
Ik ga eens wat spelen!
 
Iphoontje

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb deze pagina gevonden : http://freeforumsigs.com/ffs/
 
K heb via de optie van text Siggy's een siggy gemaakt.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic