Heb in maart een nieuwe Samsung S10 gehaald bij de vodafoon winkel in Heerenveen, bewust gekozen voor een huurtoestel omdat daar een goede service bij verleend wordt, NOT…..
Binnen een halve dag is mijn batterij schoon leeg, ik gebruik hem slechts voor bellen en mail, internetten en foto's.
Ik vandaag naar de winkel, zit daar een medewerker die niet eens de moeite neemt om het toestel ook maar te bekijken en zegt, laat hem maar hier dan sturen we hem wel op, Ik, “ehh, heb je dan een leen toestel anders kan ik helemaal niets” waarop doodleuk het antwoord”dat is uw probleem, dan leent u toch ergens anders even een toestel".
Ik zou niet weten waar, los van het feit dat ik dan al mijn gegevens kwijt ben, dat was niet het probleem van vodafoon, aldus de medewerker.
Bij de eerste de beste telefoonturk krijg ik nog een leentoestel mee, dat mag je dan van vodafoon toch ook verwachten
Ik mag aannemen dat dit ook gelezen word door medewerkers van vodafoon en dat men de moeite neemt hier wat mee te gaan doen, gebeurd dit niet op korte termijn dan zal ik er niet voor schromen dit verder naar buiten te brengen via de social media.
Wat een onbeschofte manier van werken
Vooralsnog een zeer ontevreden klant