Ai dat is een vervelende situatie.
Ik begin even betreft de data:De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kun je terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kun je ook terug vinden wanneer het verbruikt is : Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden
Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vind je bij ons op het forum zodat je het op het gemak kunt doorlezen.
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...Mocht je meer informatie hierover willen kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen je helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.
Betreft het scherm: zolang het toestel het nog doet raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Is het dan nog niet verholpen dan moet dit ook gerepareerd worden.
Normaliter duurt een reparatie ongeveer 10 tot 15 werkdagen. Als er meerdere dingen zijn kan het natuurlijk langer duren. Meer informatie hierover vind je hier terug:
https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml#vts hier kun je ook zien wat je in geval van vervangend toestel service kunt doen. Heb je geen vervangend toestel service dan kun je hem gewoon langs brengen in de winkel en wordt het toestel vanuit daar opgestuurd.
Verlengen gaat normaliter pas vanaf 4 maanden van te voren. De afdeling loyalty kan in dit soort situaties een uitzondering maken en er 6 maanden van maken.