AlexP9

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sandra, bedankt!

Hallo Vodafone,

Tijdens het verlengen van mijn mobiele abonnement heeft de geweldige Sandra van de chatsupport bij behoed voor een grote fout! Ik zou het verlengen regelen en daarna bij haar terugkomen met een ordernummer, maar ik ben zo dom geweest om mijn laptop-accu leeg te laten lopen. Toen de laptop weer was herstart, deed chat het niet meer. Op de supportpagina kan ik geen chat meer vinden, alleen dit forum, iets met mail en telefonisch 😧

Uiteindelijk is alles zelfstandig gelukt en ik ben straks trotse eigenaar van een Vodafone Red abonnement!

Nu kan ik helaas mijn bestelnummer niet meer aan Sandra doorgeven, maar belangrijker nog: ik kan haar niet bedanken voor haar geweldige hulp!

Bij deze: Sandra, bedankt!

Groetjes,

Alex
2 Reacties 2
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
AlexP9 , fijn om te horen dat Sandra goed heeft kunnen helpen via de chat. Ik zal het aan mijn collega doorgeven!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic