RRoydeventer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s6 gestolen

Mijn telefoon is gisteren gestolen... ik heb hem beveiligd met de vingerafdruk beveiliging, maar kunnen zij alsnog toegang krijgen tot mijn mobiel? en hem zelf gebruiken?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas is dat wel mogelijk.
Heb je mobile protect erop staan of eventueel gekoppeld aan je google account dan zou je zolang er een verbinding is je telefoon terug kunnen vinden. Via Google kun je hier terug vinden hoe het in zijn werk gaat: http://www.androidplanet.nl/tips/android-vinden/
Anders raad ik je aan om zo snel mogelijk aa.gifte te doen en het simkaartje te blokkeren via my Vodafone of de klantenservice. Ben je verzekerd en zit daarbij ook zakkenrollen en diefstal er bij in dan kun je het opgeven aan de verzekering bij Vodafone
RRoydeventer
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kunnen zij ook door mijn bestanden heen gaan? fotos bekijken whatsapp berichten lezen e.d
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi RRoydeventer,
Dat is voor ons op dit moment lastig te beoordelen.
Heb je je simkaart nog laten blokkeren zoals is aangeraden?
Laat ons even weten hoe het nog verlopen is, we zijn erg benieuwd.


Anonymous
Niet van toepassing
Als de simkaart eruit wordt gehaald en de telefoon is verbonden met Wi-Fi kunnen ze altijd nog in je accounts komen, mits het toestel niet beveiligd is. In dat geval raad ik je aan om de wachtwoorden te veranderen. (Op zijn tijd kan dit nooit kwaad).
Echter in de meeste gevallen worden de toestellen terug gezet naar fabrieksinstellingen waardoor alles gewist wordt. Zoals al aangeeft is dit niet iets wat wij kunnen controleren. Om hoge kosten te vermijden kun je het beste het nummer laten blokkeren.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is het al gelukt allemaal?

Wat balen dat je toestel is gestolen! Had je al gekeken via Google Device Manager of het toestel nog te vinden was en zo nodig te resetten of als het nog lukte en back up te maken van je gegevens. Is de simkaart inmiddels al geblokkeerd?

Zoals eerder werd vermeld wordt en toestel gereset door de persoon die het toestel heeft gestolen want daardoor kan hij of zij het toestel hergebruiken.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic